Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut
Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

Opublikowany

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.

24 listopada został emitowany spot telewizyjny przygotowany przez Deloitte Digital w ramach kampanii „Poznaj nowe menu sezonowe”, która trwa od początku listopada. Kampania obejmuje zarówno kanały digital, Social Media, jak i BTL oraz elementy OOH (obejmuje wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych).

Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowego, idealnego na chłodne dni menu. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami. Rodziny szukające miejsca na obiad w rodzinnym gronie, jak i młodzież, która chce miło spędzić czas ze znajomymi.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, działań w kanałach Social Media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego. W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Pizza Hut Nowe Sezonowe Menu

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut 

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!

Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.
Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta

Polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Jeszcze przed Świętami zorganizował konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób!

Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.