Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!
Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!

Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!

Opublikowany

Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.

Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi pomaga w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół.
Materiały_prasowe_foto2.png
Charakter i cel akcji obrazuje spot reklamowy: grupa znajomych świetnie się bawi podczas wypadu w góry – jeżdżą na nartach i snowboardzie, organizują szaloną imprezę. Krótko mówiąc: korzystają z życia i cieszą się chwilą. Chcieliśmy zachęcić wszystkich do celebrowania wyjątkowych momentów, pamiętając o tym, że z Pepsi smakują najlepiejmówi Małgorzata Sałapatek, Brand Manager PepsiNie zapominamy również o zaangażowaniu internautów, którzy dzięki możliwościom, jakie dają portale społecznościowe, w tym m.in. Facebook, będą mogli brać udział w zabawie.
Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. W ramach akcji powstał 30 sekundowy spot reklamowy, który jest dystrybuowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i tematycznych. Prowadzone są działania w social mediach, a także aktywacja online oparta na 90 sekundowym spocie wyprodukowanym specjalnie na potrzeby publikacji internetowych. Kampania obejmuje także działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są 3 markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.

Pepsi Winter Moments - YouTube

Zima jest chwilą. Chwytaj ją! Zobacz, jak Pepsi podkręca zimowe szaleństwa! :D Sprawdź więcej na: http://bit.ly/ZimoweMomentyYT

Agencja Deloitte Digital odpowiadała za działania w Internecie, a także stworzenie key visuals. Kreacją reklam zajęło się studio Graffiti, zaś adaptacją BBDO Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.
Materiały_prasowe_foto.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii wakacyjnej prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.
Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.
Agencja Deloitte Digital dla marki Star Chips

temu

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.  

Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.