Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.

Marcin Poradka w Deloitte Digital objął stanowisko producenta. Koordynuje oraz zarządza powstawaniem materiałów audio, foto oraz video, a także odpowiada za przebieg ich postprodukcji
Jakość i efekt dotychczasowych realizacji dla naszych klientów, zaowocowały decyzją o rozwoju zespołu produkcji ATLmówi Małgorzata Pujszo, Head of Digital Production - Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy oraz zaangażowaniu Marcin wesprze nas w bieżącej pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie agencji w tym obszarze.
Marcin z przemysłem filmowym związany jest od 2006 roku, a swoje doświadczenie zdobywał w domu produkcyjnym Cut/Cut Production House (Gutenberg networks Warszawa Sp. z o.o.) na stanowisku kierownika montażowni oraz kierownika postprodukcji, a także w Marymont Films i  The Chimney Pot – Warszawa, mając okazję pracować przy wielu produkcjach fabularnych i reklamowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

temu

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.
Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

temu

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

temu

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Bartosz Piński i Natalia Stańczuk. Wspólnie tworzą warszawski dział strategii w zespole Michała Owczarka, Strategy + Creative Director.
Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

temu

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.

Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta

Polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Jeszcze przed Świętami zorganizował konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób!