Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta

Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta

Opublikowany

Polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Jeszcze przed Świętami zorganizował konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób!

72_01.png
Wszystko zaczęło się na fanpage’u Mazdy Polska. Na początku grudnia pojawił się post odsyłający do dedykowanej strony. Post informujący o konkursie, w którym do wygrania była jazda próbna z otwartym dachem Mazdą MX-5 po choinkę!
72_02.png
Na MerryXma5.com pojawiał się smartfon. Po wpisaniu numeru telefonu działa się rzecz nieoczekiwana. Do użytkownika oddzwaniał Mikołaj. Podawał zadanie konkursowe, a następnie wysłuchiwał odpowiedzi. W rzeczywistości był to film wideo, idealnie zsynchronizowany z automatycznym call center. Film z Mikołajem został nagrany w dwóch wersjach – dziennej i wieczornej.  Do jazdy próbnej Mazdą MX-5 zgłosiło się ponad 400 osób. Po odsłuchaniu 200 minut odpowiedzi na konkursowe pytanie, Mikołaj wybrał zwycięzców.  
Blog_756x511.png
Laureaci przejechali się Mazdą MX-5 po Warszawie i odwieźli nią choinki do swoich domów. Na życzenie zwycięzcy z Tychów choinka trafiła też do jednego z warszawskich domów dziecka. Dodatkowo osoby biorące udział w jeździe próbnej dostały limitowaną edycję ręcznie wykonanych bombek w kształcie Mazdy MX-5.

Za pomysł, strategię i produkcję kampanii odpowiada agencja Deloitte Digital CE.

Mazda - Merry Xma5 - YouTube

Jazda próbna, która udowadnia, że najlepszy roadster na Święta to Mazda MX-5.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Merry Xma5: Mazda's Xmas Crackers!

Mazda Poland prepared stunning Xmas crackers for its clients at the end of 2016. It held a competition where the prize was a test drive of the stylish Mazda MX-5 convertible for a Christmas tree. The event turned out to be a real Xmas hit, attracting over 400 participants during those few days.
„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.
Agencja Deloitte Digital dla marki Star Chips

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.  
Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku

10 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, przygotowana przez Deloitte Digital, promująca Konto Oszczędnościowe. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz digital. Jej bohaterem jest najbogatszy człowiek świata – ojciec – którego dostatek to dużo więcej niż dobra materialne.

Merry Xma5: Mazda's Xmas Crackers!

Mazda Poland prepared stunning Xmas crackers for its clients at the end of 2016. It held a competition where the prize was a test drive of the stylish Mazda MX-5 convertible for a Christmas tree. The event turned out to be a real Xmas hit, attracting over 400 participants during those few days.