It has all started with a post with a link to a dedicated website published in early December on Mazda Poland fan page. It announced a competition, where the prize was a Xmas test drive of Mazda MX-5 convertible!

MerryXma5.com displayed a smartphone for users to enter their phone numbers. To their utter surprise, the participants got a phone call from Santa, who explained a competition task to them and listened to their responses. In fact, it was a short video ideally synchronized with the automatic call centre. The Santa video was prepared in a day and night version to create an unforgettable user experience.

During those few days Santa was up to his ears in work. More than 400 people wanted a test drive of Mazda MX-5 for Christmas! Santa, having spent 200 minutes listening to the responses, selected the winners.  

The lucky car lovers had a chance to take a ride around Warsaw and bring Christmas trees to their homes in this iconic convertible. Thanks to one of the winners one Christmas tree went to a children’s home in Warsaw. The Santa turned out to be very generous offering three drivers handmade baubles in the shape of splendid Mazda MX-5.

Deloitte Digital CE  is responsible for the idea, strategy and campaign production.

Magdalena Gronert

PR Manager

Deloitte Digital

mgronert@deloittedigital.pl

+48 601 301 579

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Clear Communication Group

ajt@clearcom.pl

+48 501 679 223

„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.