„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.

„Festiwal Pizzy” odbywa się rokrocznie od 2010 r. W tym roku do współpracy zaproszono znanych influencerów: Mamiko, Karola Paciorka oraz Karola Lewandowskiego, autora bloga Busem Przez Świat, którzy wesprą działania marki. W trakcie trwania Festiwalu, co dwa tygodnie pojawiają się trzy nowe smaki pizzy. Każdy smak będzie prezentowany przez wybranego influencera. Na stronie Festiwalu Pizzy klienci pizzerii mogą obserwować zmieniające się menu w restauracjach oraz zdobyć kody na darmowy napój w postaci Wielkiej Dolewki poprzez oddanie głosu na stronie aktywacji.

Agencja Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL. Za przygotowanie spotu odpowiada dom produkcyjny Bomaye, a za kampanię mediową (planowanie i zakup mediów) dom mediowy MediaDirection (OMD). Deloitte Digital odpowiada również za koordynację pomiędzy podmiotami. Kampania obejmuje działania zarówno w kanałach offline, jak i online.

W ramach akcji powstaną cztery spoty telewizyjne oraz materiały in-store. Prowadzone będą działania w social media, kampania display, a także aktywacja online wraz ze stroną internetową przygotowaną na potrzeby akcji.

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Informatyzacja firm skutecznym rozwiązaniem nie tylko dla korporacji, ale również dla MŚP

Brak odpowiednich rozwiązań informatycznych wspomagających procesy na styku klient-przedsiębiorstwo to obecnie jeden z największych hamulców rozwoju i ekspansji zagranicznej polskich małych i średnich firm – oceniają eksperci Deloitte Digital. Tymczasem, według badania Salesforce „Customer Relationship” z 2016 r., firmy, które wdrożyły systemy informatyczne podniosły poziom zadowolenia klientów średnio o 28 proc. oraz podwyższyły przychody o 20 proc. Dodatkowo, zwiększyły efektywność sprzedaży i zwrot z inwestycji marketingowych o odpowiednio 31 proc. i 18 proc.