Deloitte Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej
Deloitte Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej

Firma poszerza swoje kompetencje w obszarze doradztwa dla branży sportowej

Deloitte Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej

Opublikowany

Firma doradcza Deloitte została Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Współpraca z PZPN jest kolejnym dowodem na sukcesy Deloitte w obszarze doradztwa dla branży sportowej.

Polska piłka nożna przeżywa swój renesans. Sukcesy polskiej reprezentacji oraz obiecujące występy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach piłkarskich są tego najlepszym dowodem. Z tą szansą na dalszy rozwój i nadzieją na dobre wyniki sportowe idzie w parze profesjonalizacja sportu od strony biznesowejkomentuje Jan Kisielewski, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.
jan kisielewski.jpg
Niedawno podpisana umowa Deloitte z PZPN obowiązuje przez rok, tj. do końca stycznia 2018 roku. Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będą działania, które mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną. Efektem ma być dalszy wzrost popularności tej dyscypliny – zaczynając od poziomu rekreacyjnego i amatorskiego, a kończąc na profesjonalnych zawodnikach.
Aby to osiągnąć, zespół Stratosfera by Deloitte przeprowadzi autorskie i pionierskie badanie, które pozwoli zmapować różne grupy graczy, ich rozkład na mapie Polski oraz motywacje i postawy. Na tej bazie stworzymy kompleksową strategię marketingową, która ma zaowocować jeszcze większym wzrostem zainteresowania Polaków tymże sportem, a także zbuduje konkretny wzrost liczby zarejestrowanych graczywyjaśnia Patrycja Venulet, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.
patrycja venulet.jpg
Deloitte przygotuje również strategię usług i doświadczeń klienta we wszystkich punktach styku z marką PZPN, jak i z piłką nożną jako dyscypliną sportu, która wpłynie na wzrost liczby graczy zarejestrowanych w bazie PZPN, na co również zwraca uwagę na poziomie europejskim UEFA.
Dzisiejszy świat jest digital. Jednym z kluczy do sukcesu jest świadome projektowanie usług z uwzględnieniem doświadczeń klientów (tzw. customer-experience) w kanałach tradycyjnych, jak również w kanałach cyfrowych. Komunikacja musi podążać za konsumentami i wymaganiami rynkumówi Wiesław Kotecki, Dyrektor w Deloitte Digital.
wieslaw kotecki.jpg
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać renomowanego partnera, jedną z wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze. Współpraca z Deloitte jest wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności, jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo merytoryczna, na czym wymiernie skorzystają obie stronymówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN. Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte ma prawo posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera PZPN.
OFICJALNY-PARTNER_Deloitte_PZPN_CMYK-2.jpg
Świadczenie tego typu usług przez Deloitte jest możliwe dzięki ciągłemu rozszerzaniu kompetencji firmy w zakresie innowacji, nowych technologii i marketingu. Za część badawczo-strategiczną projektu, dotyczącą strategii marki, działań i angażowania graczy, odpowiadać będzie zespół Stratosfera by Deloitte. Z kolei Deloitte Digital (zespół Experience Strategy & Design) opracuje strategię usług i doświadczeń klienta.

Deloitte od wielu lat świadczy usługi doradcze dla branży sportowej. Jest partnerem m.in. Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Od ubiegłego roku do klientów firmy dołączyła również Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital CE wygrała przetarg na obsługę działań digital marek z portfolio PepsiCo

Agencja Deloitte Digital CE wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo.
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
Agencja Deloitte Digital dla marki Star Chips

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.  

Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.