Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku
Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku

Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku

Opublikowany

10 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, przygotowana przez Deloitte Digital, promująca Konto Oszczędnościowe. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz digital. Jej bohaterem jest najbogatszy człowiek świata – ojciec – którego dostatek to dużo więcej niż dobra materialne.

Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały trzy spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

W 30-sekundowym spocie najbogatszy człowiek świata okazuje się być… tatą. Film utrzymany jest w konwencji przyjętej w poprzedniej kampanii. Opiera się na fabularnej narracji, a cały spot zrealizowany jest w jednym ujęciu mastershot.

Konto Oszczędnościowe 2,5% Na dobry początek - YouTube

Ciesz się spokojem, jaki dają oszczędności. Załóż Konto Oszczędnościowe 2,5%.

W kampanii mówimy o spokoju, jaki daje regularne odkładanie i o bogactwie, jakie dają nam rodzina i najbliżsi. Konto Oszczędnościowe w Getin Banku, jest idealnym produktem zarówno dla tych, którzy już mają oszczędności, jak i tych, którzy dopiero zaczynają odkładać. Dzięki funkcjom aplikacji mobilnej, m.in. powiadomieniom, regularne oszczędzanie jest łatwiejsze. Oczywiście atrakcyjne oprocentowanie 2,5 proc. jest ciągle ważnym argumentemmówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej. Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.
Oszczędzanie dotyczy każdego – niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – dlatego przygotowując kampanię, chcemy dotrzeć do wszystkich zainteresowanych za pomocą zarówno mediów tradycyjnych, jak i kanałów digitalmówi Roman Łoziński, dyrektor strategii w Deloitte Digital.
Getin KV.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny.