Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały trzy spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

W 30-sekundowym spocie najbogatszy człowiek świata okazuje się być… tatą. Film utrzymany jest w konwencji przyjętej w poprzedniej kampanii. Opiera się na fabularnej narracji, a cały spot zrealizowany jest w jednym ujęciu mastershot.

W kampanii mówimy o spokoju, jaki daje regularne odkładanie i o bogactwie, jakie dają nam rodzina i najbliżsi. Konto Oszczędnościowe w Getin Banku, jest idealnym produktem zarówno dla tych, którzy już mają oszczędności, jak i tych, którzy dopiero zaczynają odkładać. Dzięki funkcjom aplikacji mobilnej, m.in. powiadomieniom, regularne oszczędzanie jest łatwiejsze. Oczywiście atrakcyjne oprocentowanie 2,5 proc. jest ciągle ważnym argumentemmówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej. Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.

Oszczędzanie dotyczy każdego – niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – dlatego przygotowując kampanię, chcemy dotrzeć do wszystkich zainteresowanych za pomocą zarówno mediów tradycyjnych, jak i kanałów digitalmówi Roman Łoziński, dyrektor strategii w Deloitte Digital.

Magdalena Gronert

PR Manager

Deloitte Digital

mgronert@deloittedigital.pl

+48 601 301 579

Marek Gieorgica

Clear Communication Group

mg@clearcom.pl

+48 501 086 280

Powiązane artykuły

Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital
6 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Oszczędnościowe przygotowana przez Deloitte Digital. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.

Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny.