Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie
Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie

Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – wielofunkcyjną platformę cyfrową, która pomoże firmom dobrać optymalny pakiet sprawdzonych rozwiązań z zakresu cyfryzacji biznesu

Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie

Opublikowany

Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – nową, wielofunkcyjną platformę ekosystemu cyfrowego. Platforma umożliwia zintegrowanie rozwiązań w różnorodnych obszarach biznesu, takich jak CRM, przetwarzanie w chmurze czy marketing cyfrowy i wielokanałowość. DigitalMix to efekt współpracy wiodących dostawców technologii, w tym Salesforce i Adobe.

Wielokanałowe aplikacje użytkowników oraz systemy klasy CRM, ERP, BPM są kluczowymi komponentami architektury korporacyjnej wszystkich przedsiębiorstw opierających swój model biznesowy i operacyjny na rozwiązaniach IT.
Obecnie trudno sobie wyobrazić organizację nie wykorzystującą potencjału tych systemów, ale bardzo łatwo spotkać takie, w których systemy nie wymieniają się danymi i nie przekazują sobie kroków procesu podczas sprzedaży lub obsługi klienta. Co nie jest optymalne, i często powoduje duplikację zadań lub ręczne przepisywanie informacji pomiędzy systemami – mówi Daniel Martyniuk, Dyrektor w Deloitte Digital. – Platforma DigitalMix jest odważną propozycją rozwiązania głównego wyzwania stojącego przed CIO oraz CTO, czyli wybrania stosu technologicznego pozwalającego na maksymalizację korzyści płynących z inwestycji w technologie, np. dzięki eliminacji silosów systemowych, skróceniu czasu wdrożenia, zmniejszeniu wydatków na integrację i przechowywanie danych oraz świadomej koncentracji umiejętności zespołów deweloperskich – dodaje.
Jak zaznaczają eksperci Deloitte Digital, platforma DigitalMix jest odpowiedzią na coraz większą potrzebę integracji platform cyfrowych w obszarach takich jak CRM, przetwarzania w chmurze czy marketing cyfrowy. DigitalMix to zestaw zintegrowanych rozwiązań, które łączy elementy zarówno platform w chmurze, jak i stacjonarnych w domenie cyfrowej. Umożliwia to połączenie i spersonalizowanie rozwiązań w zakresie różnorodnych kanałów komunikacji z klientem. DigitalMix skupia wiodących dostawców technologii, w tym Salesforce i Adobe oraz wiele innych firm z sektora usług CRM, ERP, marketing cyfrowy, omnichannel oraz tweet-to-cash.
technologie_notka_prasowa_750x750.jpg
Przedsiębiorstwa decydując się na transformację cyfrową, szukają sprawdzonych narzędzi. Często są one kosztowne, a po wdrożeniu okazuje się, że nie zawsze dobrze ze sobą współpracują. Firma ponosi duże wydatki i nie może w pełni wykorzystać potencjału płynącego z integracji – mówi Jan Michalski, Partner w Deloitte Digital. – Obecnie jesteśmy w stanie zaproponować firmie cały ekosystem narzędzi, które zostały już sprawdzone łącznie u naszych klientów – dodaje.

Rozwiązanie DigitalMix w kompleksowy sposób odpowiada na wyzwania biznesowe naszych klientów. Integracja zarządzania wartością klienta, docelowych ścieżek i działań marketingowych stanowi idealne narzędzie do budowy przewag konkurencyjnych i jest nieodzownym elementem transformacji cyfrowych realizowanych aktualnie przez wiele firm – podsumowuje Wojciech Górniak, Dyrektor w Deloitte Digital.


Deloitte Digital zaprezentował platformę DigitalMix w trakcie Salesforce World Tour w Sydney.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital wspiera polskie i środkowoeuropejskie firmy w budowaniu ich relacji z klientami Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i cyfrowej obsługa klienta stała się jednym z wiodących obszarów, na której skupiają się firmy na całym świecie. Rozwiązania Salesforce.com to obecnie najlepsze dostępne na rynku narzędzia do budowania „customer experience”. Salesforce.com współpracuje z Deloitte Digital już w ponad 30 krajach świata. Teraz z efektów tej współpracy mogą skorzystać również firmy w Polsce i Europie Środkowej.
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów - customer experience warunkiem utrzymania się na rynku

Co 10 lat pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci. Szacuje, się, że w 2020 roku ich liczba wyniesie 70 miliardów, a w 2030 – bilion. Wraz z nowymi technologiami zmienia się interakcja pomiędzy klientem a firmą, jak i oczekiwania konsumentów względem oferowanych usług. Według prognoz Babson Olin School Of Business, 40 proc. firm z Fortune 500 (ranking największych amerykańskich przedsiębiorstw) w ciągu następnych 10 lat przestanie istnieć. Jak zauważają eksperci Deloitte Digital, w obliczu cyfrowych zmian, aby zachować konkurencyjną pozycję, potrzebne jest przemodelowania biznesu - uczynienia go klientocentrycznym.
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.