Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Współpraca umożliwi klientom sprawne i innowacyjne budowanie sieci aplikacji przy użyciu łączności prowadzonej przez API

Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Opublikowany

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Deloitte Digital CE, jako drugi w Europie, po Wielkiej Brytanii, rozpoczął współpracę z MuleSoft - dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo pozwoli Deloitte Digital i Mulesoft wspomóc klientów w m.in.: budowaniu architektury w chmurze oraz sieci aplikacji poprzez łączność prowadzoną przez API, przyspieszeniu innowacji przy wykorzystaniu API economy, a także wsparciu procesu transformacji cyfrowej.
Obecnie praktycznie każda firma jest firmą technologiczną – musi zmierzyć się z nowymi wyzwaniami związanymi z cyfryzacją. Dlatego łączność prowadzona przez API cieszy się popularnością w wielu sektorach, od telekomunikacji i mediów, po turystykę, nieruchomości czy bankowość i finanse – mówi Jan Michalski, Salesforce Practice CE Leader, Partner w Deloitte Digital. – Sprawne zarządzanie informacjami oraz całymi bazami danych jest kluczowe dla biznesu, tym samym dla naszych klientów. Współpraca z MuleSoft pozwala nam wzmacniać i rozwijać nasze kompetencje w tej dziedzinie, oferując kompleksowy pakiet usług – dodaje.
Partnerstwo zakłada również realizację projektów dla banków oraz firm z sektora fintech związanych z wejściem w życie PSD2 - dyrektywy w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego. Jak zauważają eksperci Deloitte, wpłynie ona w znaczącym stopniu na kształt całego rynku usług płatniczych, a tym samym na działalność banków, instytucji płatniczych, podmiotów oferujących karty sklepowe, karty paliwowe, niezależnych operatorów bankomatów czy innych niebankowych dostawców usług płatniczych.
Wiedza z zakresu implementacji systemów CRM i znajomość rynku ekspertów Deloitte Digital w połączeniu z narzędziem MuleSoft – Anypoint Platform, pozwoli klientom szybciej zrealizować ich cyfrowe cele. Partnerstwo umożliwia konsumentom budowę sieci aplikacji potrzebnych do wdrożenia cyfrowych innowacji, tworzenie nowych kanałów, a także poprawę w zakresie customer experiences – mówi Guy Martin, Senior Director EMEA Partners, MuleSoft. – Razem przyspieszamy tempo wdrażania innowacji i pokazujemy nowe możliwości, jakie stoją przed naszymi klientami oraz ich klientami końcowymi – dodaje.  


Współpraca obu firm już przekłada się na pierwszy projekt, realizowany dla firmy z sektora usług technologicznych w obrębie doradztwa informatyczno-technologicznego.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z MuleSoft, ponieważ jest to zintegrowana platforma, która w sposób unikalny wspiera pełen cykl życia API i dzięki której największe przedsiębiorstwa na świecie mogą pochwalić się znakomitymi wynikami. Dodatkowo, partnerstwo ułatwia podłączenie do Salesforce, co pozwala Deloitte Digital zaoferować kompleksowe usługi wdrożenia Salesforce obejmujące również integrację z innymi aplikacjami przedsiębiorstwa – podsumowuje Radosław Całka, Architekt Korporacyjny w Deloitte Digital.
Misją firmy MuleSoft jest wspieranie i przyspieszanie wdrażania innowacji poprzez ułatwianie dostępu do globalnych aplikacji, danych oraz urządzeń. Dzięki swojej łączności prowadzonej przez API, wiodąca na rynku Anypoint Platform™ umożliwia dostęp do tworzenia sieci aplikacji ponad tysiącowi organizacji z 60 krajów. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.mulesoft.com.


Anypoint Platform™ jest wiodącym rozwiązaniem łączności prowadzonej przez API, która tworzy sieć aplikacji z danych i urządzeń, również tych w chmurze. Platforma integracyjna obejmuje iPaaS (z ang. Integration Platform as a Service – platforma integracyjna jako usługa), ESB (Enterprise Service Bus) oraz rozwiązanie do zarządzania projektowania, a także publikowania interfejsów API.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Nowa era zakupów to wyścig z czasem

Zmieniające się nawyki komunikacyjne pociągają za sobą konkretne zmiany w sposobie robienia zakupów. Nowe technologie mają coraz większy wpływ na to jak i co kupują klienci. Według badania Deloitte „The new digital divide”, aż 56 proc. zakupów w sklepach stacjonarnych jest efektem wcześniejszego korzystania z Internetu. W przypadku milenialsów, aż 71 proc. z nich korzysta z Internetu przed zrobieniem zakupów, a 55 proc. w trakcie. Jak zauważają eksperci Deloitte Digital, aby dotrzymać tempa „cyfrowym konsumentom”, niezbędna jest automatyzacja marketingu w zupełnie nowy sposób.