Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Właśnie ruszyła kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy

Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Najnowsza kampania obejmuje zarówno spoty telewizyjne – emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych – jak i spoty radiowe. Dodatkowo, obejmie działania w social mediach, reklamę w prasie oraz outdoor. 

Bardzo się cieszymy z tej współpracy, jak i z pierwszego jej efektu, jakim jest kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół.

Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital

Kuchnie i wybrane AGD 10% taniej oraz 20 rat 0% - YouTube

Kuchnie ciche... i te całkiem głośne oraz wybrane AGD teraz 10% taniej w wygodnych ratach 0% . Promocja trwa do 29 maja 2017 r. Dziękujemy, że tworzysz dom. ...

W wyniku wygranego przetargu, Deloitte Digital Agencja odpowiada za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji Black Red White w innych kanałach, m.in. digital. Przedmiotem przetargu, było opracowanie nowej platformy komunikacji marki.

W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Współpraca z Deloitte Digital pozwalała nam na realizację wytyczonych celów

Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White

W nowej kuchni, cichy wieczór... - YouTube

Zakończ dzień tak jak lubisz w doskonale zorganizowanej kuchni i delektuj się ciszą przy przy akompaniamencie samodomykających się szuflad. Teraz kuchnie i w...

Black Red White to kolejna firma, która rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. W 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły takie marki jak: Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Deloitte Digital dla marki Łomża

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.