Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Awanse w Deloitte Digital – Olgierd Cygan i Stefan Nowak z nowymi stanowiskami

Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Opublikowany

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.

Olgierd Cygan i Stefan Nowak stanowią bardzo silny duet, a ich dotychczasowe osiągnięcia przełożyły się na szereg biznesowych sukcesów na poziomie całego regionu. Usługi świadczone przez Deloitte Digital mają ogromny potencjał na wielu rynkach.

Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający działem Konsultingu w Deloitte

Deloitte Digital to globalna marka interaktywno-konsultingowa należąca do Grupy Deloitte. Oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

Digital – cyfryzacja i narzędzia ją wykorzystujące – to coś, co zdecydowanie zmieniło zachowania konsumentów, wzmocniło ich potrzeby, a przez to stało się akceleratorem zmian nie tylko firm ale i całych rynków. Cyfryzacja daje organizacjom wielkie możliwości, ale równocześnie stawia jeszcze większe wyzwania. Firmy potrzebują przewodnika, który pomoże im działać w nowym otoczeniu. Żeby to osiągnąć trzeba odpowiedniej porcji strategii i kreatywności, wspartej technologią. Taki jest Deloitte Digital – nowy model firmy i usług powstały, aby lepiej odpowiedzieć na aktualne i przyszłe oczekiwania naszych klientów.

Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE Leader & Agency Managing Partner w Deloitte Digital CE

Deloitte Digital współtworzą zespoły: Digital Strategy & Transformation, Marketing Strategy and Consumer Research (dawniej Stratosfera by Deloitte), Experience Strategy & Design (dawny uselab), Corporate Communications, Analytics & Information Management, Innovations, Cyber Security, Technology Strategy & Architecture, Salesforce, Adobe, Hybris, Marketing Automation, Creative Agency, Digital Content Factory, Robotics. W Europie Środkowej Deloitte Digital działa od października 2015 roku.

Uważnie analizujemy potrzeby rynku i inwestujemy w takie kompetencje, które w synergii z już istniejącymi mogą wykreować największą - często unikalną wartość dla naszych klientów. Będziemy kontynuować rozwój nie tylko w Polsce ale też w regionie Europy Środkowej – mamy bardzo silny zespół w Pradze, dynamicznie rozwijają się zespoły w Bukareszcie, Budapeszcie, czy krajach adriatyckich.

Stefan Nowak, Deputy Deloitte Digital CE Leader 

Olgierd Cygan od ponad dwudziestu lat związany jest branżą marketingową, zwłaszcza z marketingiem digitalowym. Był założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Digital One, jest aktywnym członkiem wielu organizacji branżowych jak IAB, SAR – a w latach 2003- 2006 był Prezesem IAB Polska. Digital One stała się w 2015 roku częścią grupy Deloitte Digital w Europie Środkowej. Olgierd został Partnerem Zarządzającym obszarem Agencji oraz wiceprezesem Deloitte Digital CE. W 2016 roku został nagrodzony tytułem Człowieka Roku w konkursie Mixx Awards. Będzie łączył rolę lidera Deloitte Digital CE oraz Agency Managing Partnera.  

Stefan Nowak, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu, został wiceliderem Deloitte Digital w Polsce i w Europie Środkowej. Stefan dotychczas odpowiadał za strategię i rozwój usług oraz nieorganiczny wzrost Deloitte Digital CE. Specjalizuje się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing) ze szczególnym naciskiem na nowoczesne kanały komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta (mobile & digital). Bogate doświadczenie zdobywał pracując w firmach Play, Wunderman, Grupa Onet, Dirlango oraz Deloitte. Na nowym stanowisku będzie kontynuował prace nad rozwojem Deloitte Digital w Europie Środkowej oraz współpracował z oddziałami Deloitte na rynkach EMEA.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.
Deloitte Digital wzmacnia dział Experience Design

Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jako elementu transformacji cyfrowej. 
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.

Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.