Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

Deloitte Digital głównym partnerem kursu dotyczącego przekazu wideo, organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi

Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.

5 lat temu YouTube ogłosił, że jego użytkownicy w ciągu każdej sekundy publikują godzinę nowych materiałów wideo. Filmów jest coraz więcej, w związku z czym na konkurencyjnym rynku, promocja i finansowanie staje się wyzwaniem dla twórców oraz marketerów. O tym, jak skutecznie przyciągać widzów do wideo w erze nowych mediów, podczas kursu na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej Łódzkiej Szkoły Filmowej, opowiedzą m.in. Bartek Fiszer i Agata Kropidłowska z Deloitte Digital.

Zainteresowanie wideo jest ogromne i nic nie wskazuje na to, żeby w nadchodzących latach straciło na popularności. Dla twórców i marketerów oznacza to wyzwanie: jak wyróżnić się na rynku i czym przyciągnąć widzów do wyprodukowanego contentu? Podczas nadchodzącego wydarzenia, na jednej z najbardziej znanych uczelni filmowych na świecie, opowiemy, co zrobić, aby efektywnie promować treści wideo. Dziś w wideo, transmisje i animacje inwestują wszyscy – giganci tacy jak Facebook, ale też małe i średnie przedsiębiorstwa – do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Warto pamiętać, że wideo to wymagająca forma, która tylko odpowiednio użyta daje oczekiwane efekty.

Olgierd Cygan, partner zarządzający częścią agencyjną oraz lider Deloitte Digital CE

Podczas wykładów i warsztatów poruszone zostaną m.in. następujące tematy: opracowanie strategii komunikacji marketingowej z punktu widzenia dystrybutora i agencji reklamowej, pomysł na nowoczesną kampanię reklamową przy użyciu niestandardowych form promocji, formy badania widowni, dotarcie do widzów w internecie oraz dialog z widzami w mediach społecznościowych. Ponadto, zaprezentowane zostaną inspirujące kampanie promocyjne filmów na rynku polskim i globalnym. 

Żyjemy w erze ruchomych obrazków. Dzięki nowoczesnym technologiom każdy może zostać reżyserem, operatorem i montażystą. Dla twórców i marketerów oznacza to wyzwanie: jak przy ogromie treści video w internecie wyróżnić na rynku swój content? Podczas nadchodzącego wydarzenia opowiemy, jak przyciągnąć widzów i sprawić, żeby to na Twój film czekali

Agata Kropidłowska, Senior Copywriter w Deloitte Digital CE

Agata Kropidłowska

Bartek Fiszer

Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się profesorowie oraz wykładowcy PWSFTViT oraz eksperci z obszaru marketingu, filmu i dystrybucji, m.in. Artur Pacuła, CMO w Disney Company CEE, Alicja Grawon-Jaksik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych, Dorota Hawliczek, dyrektor Stowarzyszenia Kreatywna Polska, producentka filmowa i telewizyjna, Robert Sosnowski, właściciel i dyrektor zarządzający agencji innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy, Bartek Fiszer, Senior Performance Specialist w Deloitte Digital CE, Agata Kropidłowska, Senior Copywriter w Deloitte Digital CE.

Informacje o rejestracji, sylwetkach prelegentów oraz o programie kursu można uzyskać na stronie www.film.lodz.pl



Organizatorem kursu jest Wydział Organizacji Sztuki Filmowej PWSFTViT
Partnerem głównym kursu jest Deloitte Digital CE

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Deloitte Digital dla marki Łomża

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.
Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Deloitte Digital dla marki Łomża

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.