Deloitte Digital dla marki Łomża
Deloitte Digital dla marki Łomża

Rusza nowa kampania „Łomża. Swoją drogą.” zrealizowana przez agencję Deloitte Digital

Deloitte Digital dla marki Łomża

Opublikowany

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.

Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie konceptu kreatywnego. „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków. Bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.

Kampania „Łomża. Swoją drogą.” jest częścią repozycjonowania marki. To także przykład współpracy w ramach Deloitte, gdzie za badania i strategię odpowiadał zespół Marketing Strategy and Consumer Research (dawniej Stratosfera by Deloitte), a za kreację zespół agencyjny. Dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej. To kolejna realizacja z silną polską marką. Jest dla nas szczególne ważne, że wśród marek, które nam zaufały, są również te z rodzimego podwórka.

Mateusz Książek, dyrektor kreatywny w Deloitte Digital, odpowiedzialny za koncepcję kreatywną projektu

W życiu musisz mieć coś swojego - YouTube

Nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Odkryj tę prostą prawdę i zobacz, jak pozostać wiernym sobie. Łomża #swojądrogą

Grupą docelową kampanii są mężczyźni, w wieku 20-44 z dużych i średnich miast.


Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych. Van Pur to kolejna firma, która rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w 2017 roku.

Van Pur jest największą niezależną polską spółką piwowarską. Sprawdzonym i cenionym partnerem w kategorii private label. Łomża – to jedna z regionalnych marek w porfolio spółki. To produkt o najszerszym zasięgu dystrybucji spośród wyrobów łomżyńskiego browaru, bohater ogólnopolskich kampanii reklamowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.
Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.

Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.