Deloitte Digital dla marki Łomża

Rusza nowa kampania „Łomża. Swoją drogą.” zrealizowana przez agencję Deloitte Digital

Deloitte Digital dla marki Łomża

Opublikowany

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.

Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie konceptu kreatywnego. „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków. Bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.

Kampania „Łomża. Swoją drogą.” jest częścią repozycjonowania marki. To także przykład współpracy w ramach Deloitte, gdzie za badania i strategię odpowiadał zespół Marketing Strategy and Consumer Research (dawniej Stratosfera by Deloitte), a za kreację zespół agencyjny. Dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej. To kolejna realizacja z silną polską marką. Jest dla nas szczególne ważne, że wśród marek, które nam zaufały, są również te z rodzimego podwórka.

Mateusz Książek, dyrektor kreatywny w Deloitte Digital, odpowiedzialny za koncepcję kreatywną projektu

W życiu musisz mieć coś swojego - YouTube

Nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Odkryj tę prostą prawdę i zobacz, jak pozostać wiernym sobie. Łomża #swojądrogą

Grupą docelową kampanii są mężczyźni, w wieku 20-44 z dużych i średnich miast.


Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych. Van Pur to kolejna firma, która rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w 2017 roku.

Van Pur jest największą niezależną polską spółką piwowarską. Sprawdzonym i cenionym partnerem w kategorii private label. Łomża – to jedna z regionalnych marek w porfolio spółki. To produkt o najszerszym zasięgu dystrybucji spośród wyrobów łomżyńskiego browaru, bohater ogólnopolskich kampanii reklamowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.
Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.