Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

Opublikowany

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.

Kampanie obejmują spoty telewizyjne, radiowe, billboardy i citylighty. Mają one charakter wizerunkowo-promocyjny. W ramach akcji promocyjnej klienci salonów meblowych Black Red White będą mogli kupić meble i dodatki taniej o wartość podatku VAT. To kolejna odsłona wprowadzonej w maju br. platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom” autorstwa Deloitte Digital.

Jak zawsze zaczęliśmy od badań. Poprosiliśmy respondentów, aby opowiedzieli nam o doświadczeniu w meblowaniu swoich mieszkań i domów. Urządzanie i dekoracja wnętrz są bardzo angażujące, więc usłyszeliśmy mnóstwo inspirujących historii. I tak powstał spot „Wizyta taty”. Opowiadamy w nim o spotkaniu dwóch pokoleń i dwóch różnych spojrzeń na kwestie urządzania domu.

Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital

Meble i dodatki taniej o VAT - YouTube

Wizyta taty po generalnym remoncie nie musi być stresująca. Wybierz idealne rozwiązania do swojego mieszkania spośród tysięcy wyjątkowych produktów Black Red...

„Dziękujemy, że tworzysz Dom” to platforma oparta na wartościach rodzinnych, które budują się i rozwijają właśnie w domowym zaciszu. We współpracy z Deloitte Digital stworzyliśmy platformę, dzięki której możemy nie tylko przedstawiać klientom ofertę, ale również ciekawe – i co ważne – prawdziwe historie.

Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu z Black Red White

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.

Za produkcję filmów i spotów radiowych odpowiada Film Produkcja.
Za postprodukcję obrazu i dźwięku -  studia Głośno i Miło.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.