Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

Opublikowany

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.

Kampanie obejmują spoty telewizyjne, radiowe, billboardy i citylighty. Mają one charakter wizerunkowo-promocyjny. W ramach akcji promocyjnej klienci salonów meblowych Black Red White będą mogli kupić meble i dodatki taniej o wartość podatku VAT. To kolejna odsłona wprowadzonej w maju br. platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom” autorstwa Deloitte Digital.

Jak zawsze zaczęliśmy od badań. Poprosiliśmy respondentów, aby opowiedzieli nam o doświadczeniu w meblowaniu swoich mieszkań i domów. Urządzanie i dekoracja wnętrz są bardzo angażujące, więc usłyszeliśmy mnóstwo inspirujących historii. I tak powstał spot „Wizyta taty”. Opowiadamy w nim o spotkaniu dwóch pokoleń i dwóch różnych spojrzeń na kwestie urządzania domu.

Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital

Meble i dodatki taniej o VAT - YouTube

Wizyta taty po generalnym remoncie nie musi być stresująca. Wybierz idealne rozwiązania do swojego mieszkania spośród tysięcy wyjątkowych produktów Black Red...

„Dziękujemy, że tworzysz Dom” to platforma oparta na wartościach rodzinnych, które budują się i rozwijają właśnie w domowym zaciszu. We współpracy z Deloitte Digital stworzyliśmy platformę, dzięki której możemy nie tylko przedstawiać klientom ofertę, ale również ciekawe – i co ważne – prawdziwe historie.

Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu z Black Red White

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.

Za produkcję filmów i spotów radiowych odpowiada Film Produkcja.
Za postprodukcję obrazu i dźwięku -  studia Głośno i Miło.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital dla marki Łomża

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.
Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.
Deloitte Digital z MuleSoft zawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.