Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia zespół

Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

Opublikowany

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.

Nasz zespół stale się powiększa. Co więcej, w planach mamy dalszy rozwój Deloitte Digital. Doceniamy wszechstronne doświadczenie Moniki i Andrzeja w zakresie marketingu i komunikacji reklamowej.

Olgierd Cygan, Partner, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Deloitte Digital oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Część agencyjna jest jednym z kluczowych obszarów działania Deloitte Digital.

Naszym celem jest dostarczanie zintegrowanych rozwiązań, które mają realny wpływ na biznes klientów. W dobie transformacji cyfrowej niezbędne okazują się aktywne partnerstwa, dlatego w odpowiedzi na potrzeby rynku, nawiązaliśmy bliską współpracę z takimi dostawcami rozwiązań technologicznych, jak Adobe i Salesforce.

Andrzej Krok, Group Account Director Deloitte Digital CE

Synergia szerokich kompetencji w ramach Deloitte Digital jest szansą budowania unikalnego modelu usług i tworzenia dodatkowej wartości dla naszych klientów. Bycie częścią tego procesu jest inspirującym wyzwaniem.

Monika Salamon, Group Account Director

Monika Salamon posiada 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 roku pełniła funkcję Regional Group Account Directora. Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann's, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.

Andrzej Krok swoją karierą w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB&tribal. Początkowo na stanowisku menadżera projektu, następnie od 2012 roku pracował jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 roku związany był z agencją Wunderman. W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla: Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży, Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.
Deloitte Digital wzmacnia dział Experience Design

Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jako elementu transformacji cyfrowej. 
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.