Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak
Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

Opublikowany

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.

Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, gdzie towarzyszy jej Mirinda. Wideo będzie można obejrzeć na kanale youtube vlogerki. Dwie pierwsze, opublikowane już realizacje, to podróże do Kalifornii oraz na Kretę. Trzeci z serii film dostępny będzie już w lipcu.

- Komunikacja z Agnieszką, pozwala Mirindzie dotrzeć do grupy docelowej w internecie za pomocą atrakcyjnych i angażujących odbiorców treści wideo. Chcemy pokazać intrygujące zakątki świata i aktywne formy spędzania wolnego czasu. Pierwszy film nagrany został na słonecznej plaży w Venice, w Los Angeles.

– mówi Barbara Kropidłowska, Deloitte Digital.

 „Smakuj życie z Agą Grzelak” to kolejna kampania, do której marka zaprosiła vlogerkę. Poprzednio wraz z producentem filmowym i influencerem CyberMarianem, Agnieszka Grzelak brała udział w kampanii przygotowanej przez Deloitte Digital - „Smaksplozji”.
Grafika_Mirinda_Aga_Grzelak.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.
Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.
Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.

Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.