Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak
Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

Opublikowany

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.

Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, gdzie towarzyszy jej Mirinda. Wideo będzie można obejrzeć na kanale youtube vlogerki. Dwie pierwsze, opublikowane już realizacje, to podróże do Kalifornii oraz na Kretę. Trzeci z serii film dostępny będzie już w lipcu.

- Komunikacja z Agnieszką, pozwala Mirindzie dotrzeć do grupy docelowej w internecie za pomocą atrakcyjnych i angażujących odbiorców treści wideo. Chcemy pokazać intrygujące zakątki świata i aktywne formy spędzania wolnego czasu. Pierwszy film nagrany został na słonecznej plaży w Venice, w Los Angeles.

– mówi Barbara Kropidłowska, Deloitte Digital.

 „Smakuj życie z Agą Grzelak” to kolejna kampania, do której marka zaprosiła vlogerkę. Poprzednio wraz z producentem filmowym i influencerem CyberMarianem, Agnieszka Grzelak brała udział w kampanii przygotowanej przez Deloitte Digital - „Smaksplozji”.
Grafika_Mirinda_Aga_Grzelak.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.