Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda
Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

Opublikowany

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.

Producent wprowadza testowo dwa kolejne nowe produkty: Mirindę o smaku arbuzowym oraz ananasowym. Akcja ma na celu zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki.

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z nowych smaków. Ten, który zdobędzie więcej głosów, zostanie wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy – Ravgor oraz Jeleniejaja - stworzą filmy, w których będą rywalizowały oba smaki Mirindy. W wideo, dostępnych na ich kanałach na YouTube oraz w SM, będą zachęcać do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej Mirindy.

To kolejna edycja akcji, przy której współpracujemy z marką Mirinda, należącą do koncernu PepsiCo. Tworząc kreację do kampanii skupiliśmy się na kanałach internetowych, dzięki którym skutecznie docieramy do grupy odbiorców. Poprzez możliwość głosowania (do 31 sierpnia br.) na stronie internetowej marki, angażujemy konsumentów i to oni decydują, który smak napoju będzie nadal dostępny w polskich sklepach po zakończeniu kampanii.

– mówi Barbara Kropidłowska z Deloitte Digital

Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Więcej informacji: www.mirinda.pl.
BitwaSmaków.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia komptencje w zakresie projektowania usług (Service Design)