Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

Opublikowany

Deloitte Digital wzmacnia komptencje w zakresie projektowania usług (Service Design)

Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.

Projektowanie usług to dostarcznie wartości poprzez wejście w interakcje między klientami, a organizacją w różnych możliwych punktach kontaktu. Zespół Experience Design jest centrum kompetencyjnym Deloitte Digital w obszarze UX/Product design & Service Design w Europie Centralnej. Liderami XD (Experience Design) są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki. Realizują oni zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie user experience i service design, jako elementu transformacji cyfrowej firmy. Zespół XD liczy ponad 30 ekspertów specjalizujących się w branżach FSI, TMT, Pharma oraz Retail.
W ciągu najbliższego roku, Deloitte Digital planuje systematyczne powiększanie swojego zespołu Service Design. Za jego rozwój odpowiadać będzie Andrzej Woynarowski jako Head of Service Design.

Projektowanie usług to sposób na budownie przewagi konkurencyjnej poprzez ulepszanie i tworzenie nowych innowacyjnych modeli biznesowych. Chcemy stale rozszerzać naszą ofertę w zakresie service design w Polsce i regionie Europy Środkowej. Wymaga to współpracy specjalistów z wielu dziedzin, dlatego powierzyliśmy Andrzejowi zadanie poszerzania naszego zespołu, mając na uwadze jego ogromne doświadczenie w zakresie Service Design. Inwestujemy w ludzi i firmy, które uzupełniają nasze kompetencje o te najbardziej potrzebne na rynku

- mówi Hubert Anyżewski, Head of Experience Design, Dyrektor w Deloitte Digital.

Projektowanie usług to obecnie jeden z najbardziej konkurencyjnych obszarów wpływu na biznes. Klienci oczekują spójnej obsługi we wszystkich punktach styku, których w ostatnim czasie jest bardzo wiele. Często to klient jest jedynym czynnikiem, który je łączy. To duże wyzwanie dla biznesu. Dlatego, w swojej pracy skupiam się na strategii – jak przy wykorzystaniu technologii, dzięki usłudze biznesowej skutecznie trafić do klientów we wszystkich możliwych kanałach. Projektowanie usług pozwala nam dopasować ofertę do konkretnego klienta i zbudować model biznesowy „skrojony” pod jego oczekiwania i pod oczekiwania grupy docelowej.

– mówi Andrzej Woynarowski.

Andrzej Woynarowski posiada 10 letnią praktykę w zakresie projektowania doświadczeń  (service design, user experience i user research). Zajmował się projektowaniem komplementarnych usług złożonych z wielu punktów styku – tych cyfrowych oraz docierających do klientów w sposób tradycyjny. Odpowiedzialny był za realizację projektów transformacji cyfrowej i projektowanie usług dla spółek z sektora bankowego oraz ubezpieczeniowego. Współpracował również z klientami zagranicznymi realizując projekty m. in. w Niemczech, Rosji i Turcji. Jako inżynier i projektant doświadczeń podczas pracy w Wielkiej Brytanii, zaangażowany był w projekty strategiczne dla sektora transportowego warte od 40 do 200 milionów funtów.
Prelegent na wielu konferencjach na temat UX w Polsce - m.in. UX Poland, Product Camp czy WUD Silesia. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej na kierunku Inżynierii transportu i dróg oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na kierunkach User Experience Designer i Service Design Specialist. Zajmuje się także analizą biznesową i projektami wizualnymi.
Specjaliści Experience Design Deloitte Digital na co dzień pracują w nowoczesnym studio oraz posiadają własne najbardziej zaawansowane laboratorium użyteczności w Warszawie.
_DSC9150.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Zostań prelegentem UX Poland 2017

8 edycja UX Poland już w październiku. Organizatorzy uruchomili speakerom możliwość zgłaszania swoich pomysłów wystąpień. Poszukiwani są eksperci od sztucznej inteligencji, botów i wirtualnej rzeczywistości.