Zostań prelegentem UX Poland 2017

Zostań prelegentem UX Poland 2017

Opublikowany

8 edycja UX Poland już w październiku. Organizatorzy uruchomili speakerom możliwość zgłaszania swoich pomysłów wystąpień. Poszukiwani są eksperci od sztucznej inteligencji, botów i wirtualnej rzeczywistości.

Tegoroczna edycja największego w tej części Europy wydarzenia dla projektantów interakcji będzie skupiona wokół nowych interfejsów i zmieniających się pod ich wpływem zachowań użytkowników. Trzydniowa konferencja pod hasłem „New interfaces, new interactions” zaplanowana jest w terminie 11-13 października w Warszawie.
Pierwszy dzień, to warsztaty z ekspertami z najlepszych światowych firm zajmujących się projektowaniem interakcji – m.in. z Google, Cooper, UX Pin, Adobe. Kolejne dwa dni konferencji będą obfitowały w wystąpienia światowej klasy ekspertów. Gwiazdami głównymi tegorocznej edycji będą między innymi Alan Cooper, jeden z protoplastów trendu user experience, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”; oraz Marcin Treder – założyciel i prezes UX Pin – światowej klasy narzędzia on-line dla projektantów UX.   

Marcin Treder | Keynote speaker | UX Poland 2017 | Introduction

Nazwiska kolejnych dwóch gości honorowych poznamy jeszcze w tym miesiącu. Poza gwiazdami organizatorzy zaprosili w tym roku jeszcze 18 prelegentów z USA, Chin Izraela, Danii, Niemiec i Polski.

"Call for papers" tylko do końca lipca

Jak co roku, kilka miejsc w agendzie jest otwartych dla chętnych. Do końca lipca trwa „call for papers”. Organizatorzy zapowiadają, że przede wszystkim zależy im na ekspertach w dziedzinie projektowania sztucznej inteligencji, botów i wirtualnej rzeczywistości.

Mamy w agendzie bardzo dobrze zagospodarowaną tematykę interfejsów głosowych, ale boty, VR czy AR również rozwijają się wykładniczo, zmieniając nasze zachowania i nawyki. Dlatego zachęcamy wszystkich, którzy pracują nad usługami i produktami związanymi z tymi technologiami, aby podzielili się swoimi doświadczeniami.

Hubert Anyżewski, współzałożyciel UX Poland

Aby zgłosić swój pomysł na prezentację wystarczy wypełnić formularz na stronie konferencji. Zgłoszenia przyjmowane są do końca lipca. W połowie sierpnia organizatorzy zaplanowali ogłoszenie wyników tej rekrutacji.

Mamy bardzo dobre doświadczenia z call for papers, co roku zgłasza się dużo więcej wysokiej klasy ekspertów, niż możemy zaprosić. Najlepszym przykładem tego, że warto do nas aplikować, jest Avi Itzkovitch. W zeszłym roku zakwalifikował się z CFP i wypadł tak dobrze, że w tym roku postanowiliśmy zaprosić go ponownie, jako jednego ze speakerów

Wiesław Kotecki, współzałożyciel UX Poland

Avi Itzkowitch na UX Poland 2016

Avi Itzkowitch na UX Poland 2016

UX Poland to jedna z najbardziej wpływowych i największych konferencji branży UX w Europie. Szacuje się, że tegoroczna 8. edycja imprezy, która odbędzie się w październiku w industrialnych obiektach przy Mińskiej 65, będzie rekordowa pod względem frekwencji. Organizatorzy spodziewają się ponad 600 uczestników. Do końca lipca dostępne są bilety w niższej cenie Early Bird.   

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UX Poland – konferencja nie tylko dla designerów

temu

Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu produktów i usług? Jak wdrażać użyteczne interfejsy w nowych technologiach, by ulepszać ich funkcjonalność i poprawiać wrażenia użytkowników? „New interfaces, new interactions” - to temat przewodni tegorocznej edycji UX Poland, która już za dwa tygodnie odbędzie się w Warszawie.
Deloitte Digital nawiązuje współpracę partnerską z FCB Bridge2Fun

temu

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

temu

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

temu

Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.

Become a speaker of UX Poland 2017

This October there will be the 8th edition of UX Poland. The organisers launched the possibility of applying for speakers - looking for experts in artificial intelligence, bots and virtual reality.