Become a speaker of UX Poland 2017

UX Poland 2017

Become a speaker of UX Poland 2017

Published

This October there will be the 8th edition of UX Poland. The organisers launched the possibility of applying for speakers - looking for experts in artificial intelligence, bots and virtual reality.

This year's edition of Europe's largest event for interaction designers will talk all about interactions and new interfaces with their bounds. The three-day conference "New interfaces, new interactions" is scheduled for 11-13 October at Mińska 65, Warsaw.
On the first day there will be several Workshops with experts from the world’s best interactive design companies – Google, Cooper, UX Pin, Adobe. The next two days of the conference will be full of world-class experts talks. Among the four keynote speakers of this year's edition are Alan Cooper – one of the most influential architects of user experience trend, widely recognised as the “Father of Visual Basic"; and Marcin Treder - co-founder and CEO of UX Pin – a full-stack UX platform. The names of the next two keynotes will be announced this month. Besides the keynotes, the organisers have invited more than 18 speakers from USA, China, Israel, Denmark, Germany and Poland.

Alan Cooper | Keynote speaker | UX Poland 2017 | Introduction

Last week of call for papers

Every year on the UX Poland stage several places in the line-up are open. By the end of July, there is a "call for papers". Organisers announce that they primarily rely on experts in artificial intelligence, bots and virtual reality.

We have a very well-developed agenda for voice interfaces, but bots, VRs and ARs also exponentially evolve, changing our behaviour and habits. Therefore, we encourage all those who work on services and products related to these technologies to share their experiences. We want to focus first and foremost on showing the best user experience cases, amazing new technology applications, groundbreaking innovations.

- Hubert Anyzewski, co-founder of UX Poland

Keynote speech at UX Poland 2016

Keynote speech at UX Poland 2016

To submit the concept for a presentation applicants only need to fill out the form on the conference website. Submissions are accepted till the end of July. The organisers plan to announce the results of this recruitment in mid-August.

We have an outstanding experience with the call for papers, every year there are much more high-classes experts than we can invite. The best example of that it is worth applying to us, is Avi Itzkovitch. Last year he qualified for the CFP and pitched so well that this year we decided to invite him again as one of the speakers

Wiesław Kotecki, co-founder of UX Poland

UX Poland is one of the most influential and largest UX conferences in Europe. It is estimated that this year's edition of the event, will be record-breaking regarding turnout. The organisers expect more than 600 participants. By the end of July, tickets are available at the lower price of Early Bird.

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

ago

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

ago

Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

ago

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.
Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

ago

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –

Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Ruszyła nowa odsłona popularnej kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom”