Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Opublikowany

Ruszyła nowa odsłona popularnej kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom” największej na polskim rynku grupy meblarskiej Black Red White. Nowy spot, zatytułowany „Bez” promuje nowości i inspiracje w salonach BRW oraz nowy katalog z produktami firmy. Deloitte Digital jest współtwórcą kampanii.

Spot zatytułowany „Bez” jest kolejną odsłoną wprowadzonej w maju 2017 roku platformy komunikacyjnej marki Black Red White zatytułowanej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Nowy spot opowiada o rodzinie, która otrzymuje od znajomych niezupełnie dobrze dobrany do wystroju ich mieszkania obraz zatytułowany „Bez”. Dobre relacje z przyjaciółmi wymagają, aby przyjąć prezent. Zachowanie harmonii wystroju ma natomiast zagwarantować przestronna szafa Black Red White, w której do czasu następnej wizyty znajomych spocznie oryginalny podarunek.
W ramach nowej odsłony kampanii emitowane będą 30’ i 15’ sekundowe spoty, pojawią się także billboardy oraz citylighty.
Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych, a także, dodatkowo, działania w mediach społecznościowych oraz outdoor. Przy stworzeniu kolejnej odsłony popularnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno, odpowiedzialne za dźwięk i Miło, zajmujące się postprodukcją.   
Spoty dostępne są pod linkami:
"Bez" 30” 
"Bez" 15”

Kopiuj tekst

Udostępnij

Korzystanie z technologii w życiu osobistym wpływa na zachowanie ludzi w pracy

Zmiany technologiczne mają istotny wpływ na zachowanie pracowników. Aż 84 proc. z nich uważa, że jest istotne, by ich firmy korzystały z najnowszych technologii. Jak wynika z raportu Deloitte „The connected worker. Clocking in to the digital age”, mimo że pracownicy fizyczni i umysłowi w życiu prywatnym korzystają z technologii w bardzo podobnym stopniu, to w pracy różnice w tym obszarze są między nimi znaczące. Ponad połowa przebadanych pracowników fizycznych uważa, że ich kontakt z nowoczesnymi technologiami w miejscu pracy jest raczej sporadyczny, podczas gdy wśród pracowników umysłowych taką opinię wyraża jedynie 11 proc.