Początek roku szkolnego to dobry czas na... nowe meble
Początek roku szkolnego to dobry czas na... nowe meble

Początek roku szkolnego to dobry czas na... nowe meble

Opublikowany

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Black Red White

Ruszyła nowa odsłona komunikacji „Dziękujemy, że tworzysz Dom” największej na polskim rynku grupy meblarskiej Black Red White, która przygotowana została we współpracy z Deloitte Digital. Kampania promuje akcję, w ramach której klienci sklepu będą mogli skorzystać ze zniżki na meble młodzieżowe.

„Dziękujemy, że tworzysz dom” to długofalowa kampania komunikacyjna Black Red White, przy której marka współpracuje z Deloitte Digital. Nowa kampania „Szkolne okazje do 30% taniej”, prezentująca najnowsze kolekcje, potrwa do 11 września br. Obejmuje spoty telewizyjne, emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych, jak również spoty radiowe, billboardy i citylighty.

Koniec wakacji to ważny czas dla każdego rodzica i jego pociech. W komunikacji „Dziękujemy, że tworzysz dom” chcemy reagować na wydarzenia i daty kluczowe w kalendarzu klientów Black Red White.

– mówi Monika Salamon, Group Account Director z Deloitte Digital.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Przy stworzeniu kolejnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno (odpowiedzialne za dźwięk) i Miło (zajmujące się postprodukcją).

Szkolne okazje

Kopiuj tekst

Udostępnij

Deloitte Digital: marketing automation czyli najwyższy czas na indywidualne relacje z konsumentem

Agencja buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem