Nowy team kreatywny w Deloitte Digital
Nowy team kreatywny w Deloitte Digital

Nowy team kreatywny w Deloitte Digital

Published

Do agencji dołączyli Ewa Juszczuk oraz Marcin Rychlik

Do działu kreacji w Deloitte Digital dołączył nowy team kreatywny. Ewa Juszczuk (art director) oraz Marcin Rychlik (copywriter) będą odpowiedzialni za tworzenie konceptów kreatywnych dla klientów agencji.

Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik jako team pracowali razem przez ponad cztery lata w agencjach Grey oraz GPD. Są autorami kampanii m.in. dla Grolscha, Frisco, Raiffeisen Banku, Eurobanku, Della, Milki czy Lubelli. Marcin jest także jednym z autorów ostatnio nagrodzonej przez Klub Twórców Reklamy, pracy „Dzieci nie chcą FAS”.

Ewa i Marcin to zgrany duet i specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się szerokim portfolio. Są wzmocnieniem dla zespołu agencji, gdzie łączymy technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym. W planach mamy dalszy rozwój zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale Deloitte Digital

– mówi Michał Owczarek, dyrektor kreatywny i strategiczny, który zarządza zespołem kreacji w Deloitte Digital.

Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik dołączyli do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji, za który odpowiadają dyrektorzy kreatywni: Magda Drozdowska i Mateusz Książek.

Copy as a Plain Text

Share

Dwie sekundy często decydują o sukcesie wideo online

Konsumpcja wideo w Internecie rośnie. Jak wynika z badania Wideo mobile 2016, aż 41 proc. ankietowanych deklaruje, że ogląda materiały wideo online na smartfonie bądź tablecie. Wśród nich 62 proc. robi to codziennie. Popularność filmów wykorzystuje branża marketingowa i reklamowa, dla których jest to jeden z najważniejszych i najszybciej rozwijających się formatów digital. Jak zauważają eksperci Deloitte Digital, zwrócenie uwagi widza to jedno z największych wyzwań branży wideo.