UX Poland – konferencja nie tylko dla designerów
UX Poland – konferencja nie tylko dla designerów

UX Poland – konferencja nie tylko dla designerów

Opublikowany

Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu produktów i usług? Jak wdrażać użyteczne interfejsy w nowych technologiach, by ulepszać ich funkcjonalność i poprawiać wrażenia użytkowników? „New interfaces, new interactions” - to temat przewodni tegorocznej edycji UX Poland, która już za dwa tygodnie odbędzie się w Warszawie.

W ostatnim czasie rozwinęło się wiele nowych kanałów kontaktu z użytkownikami – VR & AR, interfejsy głosowe, sztuczna inteligencja i boty, a nawet powiadomienia push w urządzeniach mobilnych. Każde nowe narzędzie to kolejne wyzwanie dla projektantów interakcji. Bo już nie o samą komunikację chodzi, ale o zmieniające się nawyki i zachowania użytkowników, a to wpływa na intuicyjność i przejrzystość tworzonych produktów i usług.
Na scenie UX Poland zobaczymy więc ekspertów user experience z największych światowych firm takich jak Amazon, Google, Adobe, Lego, Cooper, Frog Design czy IBM, którzy opowiedzą o najnowszych narzędziach, sposobach projektowania wirtualnej rzeczywistości, czy wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy designera.
Hubert Anyżewski zaprasza na UX Poland 2017

Hubert Anyżewski zaprasza na UX Poland 2017

W opublikowanej właśnie agendzie znajdziemy najbardziej palące zagadnienia i trendy związane z dostosowywaniem nowych technologii do kontaktu z człowiekiem. W pierwszy dzień – 11 października – organizatorzy zaplanowali pięć całodniowych warsztatów – zarówno narzędziowych, jak i doskonalących proces tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Kolejne dwa dni przebiegną już w typowo konferencyjnym trybie inspirujących wystąpień prelegentów.
Organizatorzy zaprosili w tym roku cztery gwiazdy wielkiego formatu. Konferencję otworzy pionier trendu user experience – Alan Cooper, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”. A na zakończenie tego dnia będzie można posłuchać Matthew Luhna - eksperta od budowania historii w oparciu o analizę danych z 20-letnim doświadczeniem w Pixarze. Luhn wystąpi na połączonej scenie dwóch konferencji, bo równolegle, 12 października, w tym samym miejscu będzie trwał Filmteractive Festival.
Matthew Luhn, keynote speaker UX Poland and Filmteractive

Matthew Luhn, keynote speaker UX Poland and Filmteractive

Drugi dzień konferencji zacznie się nie mniej emocjonująco od wystąpienia Phillipa Huntera – szefa UX w Amazonie odpowiedzialnego między innymi za rozwój Alexy. A wisienką na konferencyjnym torcie będzie Marcin Treder, twórca światowej klasy kompleksowego narzędzia dla projektantów – UX Pin. 
Keynote speakers UX Poland 2017

Keynote speakers UX Poland 2017

Tegoroczna, 8 edycja UX Poland zapowiada się więc na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, o który od lat dbają jej twórcy Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki. Nie bez powodu Smashing Magazine zaliczył tę konferencję do grona najbardziej wpływowych w tej branży na świecie.
Konferencja UX Poland – jedno z największych wydarzeń dla projektantów interakcji – potrwa od 11 do 13 października w Warszawie na Mińskiej 65.
Więcej informacji na uxpoland.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Zostań prelegentem UX Poland 2017

temu

8 edycja UX Poland już w październiku. Organizatorzy uruchomili speakerom możliwość zgłaszania swoich pomysłów wystąpień. Poszukiwani są eksperci od sztucznej inteligencji, botów i wirtualnej rzeczywistości.
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

temu

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

temu

Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

temu

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.

Zderzenie technologii i marketingu na konferencjach „Filmteractive” oraz „UX Poland”

Deloitte Digital partnerem strategicznym obu wydarzeń