Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki
Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki

Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki

Opublikowany

Van Pur - największa na polskim rynku, niezależna spółka piwowarska – zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę graficzną - Studio Wilk.

Wprowadzeniu Łomży w nowej odsłonie towarzyszą kompleksowe działania promocyjne, przy realizacji których marka współpracuje z agencją Deloitte Digital. Komunikacja obejmuje działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampanię video, wykorzystującą VOD i Youtube. Dodatkowo, prowadzone są działania w mediach społecznościowych.
Rebranding jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”.  Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.

W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor.

Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital

Łomża Miodowa jest na rynku od 2011 roku. Dostawcą wielokwiatowego miodu używanego do produkcji jest rodzinne gospodarstwo pasieczne - Bartnik Mazurski.

Po udanej restylizacji butelki piwa Łomża Jasne, postanowiliśmy „odświeżyć” wygląd wariantu miodowego, który ma ugruntowaną pozycję na rynku i grono wielbicieli. Postawiliśmy na nowy design butelki – zmianie ulegnie zarówno jej kształt, jak i logotyp, typografia marki oraz etykieta.

Katarzyna Paszczuk, Junior Brand Manager z Van Pur

Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro.
Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca br. partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych.

Rzemiosło z fantazją. Łomża Miodowe.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Wideo dominującym contentem wśród wymagających odbiorców

Tworzenie treści, które przyciągną uwagę i zainteresują widzów jest obecnie kluczowym wyzwaniem twórców i marketerów. Wraz ze zmianami technologicznymi oraz społecznymi, ewoluują trendy dotyczące tego, co angażuje odbiorców. Sposób konsumpcji treści zmienia się – jak pokazuje raport Deloitte „Digital Democracy”, prawie trzy czwarte (73 proc.) badanych w Stanach Zjednoczonych, zadeklarowało, że ogląda treści wideo seryjnie, czyli po kilka odcinków z rzędu lub cały sezon na raz. Dodatkowo, prawie połowa (49 proc.) konsumentów subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. O tym, jak stworzyć dobry content i dlaczego treści wideo zyskują na popularności, podczas tegorocznej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive, mówili przedstawiciele marek konsumenckich oraz mediowych takich jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax, Contently czy Pixar. Deloitte Digital jest patronem strategicznym konferencji.