Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne
Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne

Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne

Opublikowany

Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu b.r. Partnerstwo między firmami pozwoli na wzmocnienie kompetencji kreatywnych na międzynarodową skalę.

Acne powstała w 1996 r. i jest uznaną na rynku międzynarodowym agencją kreatywną specjalizującą się w storytellingu marek, współpracowała z takimi firmami jak H&M, IKEA i Spotify. Oferuje zarówno usługi kreatywne, jak i doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych. Współpraca Deloitte Digital ze szwedzką agencją ma wzmocnić usługi kreatywne w ramach struktur organizacji w Polsce i Europie Środkowej.
Jak zaznaczył Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to kolejny krok w kierunku otwarcia się na rynki europejskie.

Nowy partner w grupie pozwala nam wzmocnić kompetencje kreatywne na skalę europejską – mówi Olgierd Cygan. – Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie, pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych

- Olgierd Cygan

Acne to kolejna międzynarodowa marka, z którą współpracuje polski i inne środkowoeuropejskie oddziały Deloitte Digital. Deloitte Digital wcześniej nawiązał również partnerstwo m.in. z Salesforce - światowym liderem w oferowaniu narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), a także rozpoczęła współpracę z MuleSoft - dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo z Acne wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsemprogramistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Matthew Luhn gwiazdą połączonej sceny UX Poland oraz Filmteractive Festival dzięki Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital partnerem strategicznym obydwu wydarzeń
Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

temu

Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

temu

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.
Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

temu

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –

Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –