Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital
Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

Opublikowany

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital – projekty z blogerami i vlogerami, a także RTM z San Escobar dla Pizza Hut - Digital – Social media. W sumie podczas konkursu otrzymaliśmy, aż 4 nominacje!
Mazda #MerryXma5 to akcja zrealizowana w grudniu 2016 roku. Jeszcze przed Świętami Mazda Polska zorganizowała konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób! Więcej informacji: http://bit.ly/2iCZEfV
Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska to eksplozja smaku i zabawy. To właśnie ona, jest esencją Mirindy i ją odkrywali zaproszeni do akcji youtuberzy - Cyber Marian i Agnieszka Grzelak. Na stronie kampanii fani oddawali głosy na ulubiony smak Mirindy – brzoskwiniowy lub gruszkowy. Łącznie oddanych zostało prawie 185 tysięcy głosów – wygrał smak gruszkowy. Aby pokazać fanom, jak bardzo marka docenia ich zaangażowanie w akcję, po zakończeniu głosowania powstało wideo prezentujące „maszynę Smaksplozji”. Była to specjalnie stworzona crazy-maszyna Goldberga „do świętowania zwycięstwa Gruszki”, której częścią byli sami… youtuberzy! Więcej informacji o kampanii: http://bit.ly/2jipEzV
RTM z San Escobar dla Pizza Hut - ta mini-aktywacja została oparta na insightach i dwóch trendach social mediowych: wyzwanie na lajki oraz buzz wokół wpadki polityka dotyczącej nieistniejącego kraju San Escobar. W porozumieniu z Pizza Hut została ogłoszona akcja, polegającą na zbieraniu like’ów pod postem. Zebranie 10 tysięcy w 2 dni, miało być nagrodzone wprowadzeniem nowego smaku pizzy San Escobar. Jeszcze przed założonym deadlinem pod postem znalazło się ponad 12 tys. like’ów!
SanEscobar3.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

temu

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

temu

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

temu

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.
Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

temu

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.