Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

Opublikowany

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.

Od momentu rozpoczęcia formalnej współpracy Deloitte Digital i CloudCraze w 2016 roku, firmy odgrywają ważną rolę na świecie w rozwoju i implementacji wiodących rozwiązań B2B dla
e-commerce w chmurze. Oferują odbiorcom usługi z zakresu Customer Experience (budowanie pozytywnych doświadczeń klienta) dzięki integracji cyfrowych platform – takich jak CRM oraz kanały handlowe, marketingowe i wiele innych. Współpraca obu zespołów zapewnia klientowi holistyczne spojrzenie na działalność oraz prowadzi do zwiększenia obrotów.
Jak wynika z raportu Forrester „US B2B eCommerce Forecast: 2015 to 2020”, rynek handlu B2B dla e-commerce osiągnie do 2020 roku wartość biliona dolarów.

Sektor ten prężnie się rozwija, a przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome korzyści, jakie daje stosowanie narzędzi w chmurze, w tym w sektorze e-commerce. Procesy zakupowe stają się strategicznym obszarem wpływającym na wyniki finansowe firmy i jej konkurencyjność na rynku. Jako partner wdrożeniowy technologii Salesforce, dostarczamy rozwiązania, które są dokładnie dostosowane do potrzeb klientów, sprawnie wdrożone i skutecznie wspierają osiąganie efektywności operacyjnej. Projekty realizujemy w autorskiej metodologii Agile opracowanej przez ekspertów Deloitte dla wdrożeń Salesforce, która pozwala na bieżąco weryfikować zgodność aplikacji z oczekiwaniami klienta oraz szybko reagować na potrzeby pojawiające się w trakcie trwania projektu

Jan Michalski, Lider obszaru Salesforce w Polsce, Partner Deloitte Digital

CloudCraze przyznając po raz pierwszy tytuł „Globalnego Partnera Roku”, wziął pod uwagę osiągnięcia Partnerów (krąg firm, które posiadają strategiczne partnerstwa z CloudCraze) w obrębie współpracy sprzedażowej, wspólnych działań marketingowych i jakości dostarczanych usług. Deloitte Digital wspiera wspólnych klientów poprzez szybkie dostarczanie na rynek rozwiązań proponowanych przez CloudCraze, rozwija produkty na potrzeby poszczególnych przedsiębiorstw oraz maksymalizuje korzyści z inwestycji klientów w rozwiązania oparte o Salesforce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

temu

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

temu

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

temu

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.
Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

temu

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.