Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo)  w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Opublikowany

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”

Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.

Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content. Warto przypomnieć, że z PepsiCo EER pracujemy w trybie stałym w obszarze napojów, dla takich marek jak Pepsi i Mirinda. Od października pracujemy nad materiałami do kampanii, na podstawie regionalnego konceptu „Which Lay’s Is Yours?” Efekty będą widoczne w najbliższym czasie na trzynastu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Monika Salamon, Group Account Director z Deloitte Digital CE

Kopiuj tekst

Udostępnij

Deloitte Digital nawiązuje współpracę partnerską z FCB Bridge2Fun

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.