Deloitte Digital CE wygrała przetarg na obsługę działań digital marek z portfolio PepsiCo

Deloitte Digital CE wygrała przetarg na obsługę działań digital marek z portfolio PepsiCo

Opublikowany

Agencja Deloitte Digital CE wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo.

Przetarg, który rozstrzygnięto w marcu, dotyczył obsługi wszystkich marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo: Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew. W wyniku wygranej, agencja Deloitte Digital CE będzie dalej zajmować się kompleksową obsługą marek w digitalu, m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE - wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku.)

Bardzo mnie cieszy, ze nasza odpowiedź na brief została najlepiej oceniona, a agencja wybrana na kolejny okres współpracy z PepsiCo mówi Olgierd Cygan, partner zarządzający w Deloitte Digital CE.

Klient, uzasadniając swoją decyzję, wskazał na wyróżniającą się na tle konkurencji ideę kreatywną, doskonale oddającą ducha marki. Umowa została podpisana na cały 2016 rok.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.