Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

Opublikowany

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.

Karol Majewski dołączył do warszawskiego zespołu obsługi klienta w Deloitte Digital gdzie obejmie stanowisko Account Directora. W branży pracuje od dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach: E-graphics, Wunderman i Cosmo, gdzie pracował dla klientów takich, jak Dell, Microsoft, Danone i Lotte Wedel. Przez trzy lata pracował w Virgin Mobile, gdzie odpowiadał za całość działań digital i mobile. W Deloitte Digital pracuje z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim.

W 2013 r., pracując w Virgin Mobile po stronie klienta, Karol odpowiadał za aplikację Pixel Heritage, która zdobyła srebrną nagrodę KTR. Po stronie agencyjnej za ten projekt odpowiadali Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, którzy niedawno dołączyli do Deloitte Digital, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Jednocześnie dział obsługi klienta w Łodzi wzmocniła Basia Kropidłowska. Dołączyła do zespołu Michała Kaczanowskiego, Account Directora w Deloitte Digital, pracującego dla PepsiCo. Basia posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach takich, jak Scholz&Friends, Havas, G7 i Young & Rubicam. W tym czasie współpracowała z markami: Orange, PKO BP, Łaciate czy Danone, realizując również kampanie zagraniczne, m.in. wprowadzenie postaci Małego Głoda na rynek brytyjski.Widząc, w jakim kierunku podąża obecnie reklama, po dziesięciu latach pracy przy kampaniach ATL-owych postanowiłam „przejść na digital” – tłumaczy swoją decyzję o dołączeniu do zespołu Deloitte Digital.

Iza Zajfert zapowiada dalszy rozwój agencji i wzmacnianie zespołów klienckich zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi.
DELOITTE DIGITAL BARBARA KROPIDLOWSKA.jpg
DELOITTE DIGITAL KAROL MAJEWSKI.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

DELOITTE_DIGITAL_BARBARA_KROPIDLOWSKA.jpg

grafika | 188 KB

Pobierz
DELOITTE_DIGITAL_KAROL_MAJEWSKI.jpg

grafika | 158 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.
Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.

Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.