Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Opublikowany

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.

Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla mediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencje reklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów.

Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb marki propozycję zarówno w zakresie strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracęmówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager Pizza Hut.


Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut online mówi Iza Zajfert, Client Service Director Deloitte Digital Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pizza_Hut.png

grafika | 452 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut 

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.

Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Bartosz Piński i Natalia Stańczuk. Wspólnie tworzą warszawski dział strategii w zespole Michała Owczarka, Strategy + Creative Director.