Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

Opublikowany

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Bartosz Piński i Natalia Stańczuk. Wspólnie tworzą warszawski dział strategii w zespole Michała Owczarka, Strategy + Creative Director.

Bartosz Piński objął stanowisko Senior Strategy Consultant – pracuje w reklamie od ponad ośmiu lat. Większość tego czasu spędził w agencjach sieciowych (Wunderman, Young&Rubicam), gdzie pełnił funkcje stratega digitalowego i ATL-owego oraz pracował dla klientów takich, jak Nokia, Microsoft, Danone czy Ford. Karierę w branży rozpoczął w krakowskim Opcomie, pracując m.in. dla Polkomtela, Procter&Gamble i Crunchips.

Natalia Stańczuk dołączyła do Deloitte Digital, obejmując stanowisko Junior Strategy Consultant. Doświadczenie zdobywała w Havas Worldwide Warsaw i Young & Rubicam Singapore, pracując dla takich klientów, jak Citroën, Nissan czy Johnny Walker. Wcześniej była związana również ze środowiskiem startupowym.

Michał Owczarek, Strategy&Creative Director w Deloitte Digital, zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

temu

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.
Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

temu

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

temu

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.

Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.