Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Opublikowany

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative. Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.

Adam i Antoni to młody, ale wszechstronne doświadczony zespół. W ich portfolio są zarówno duzi marketerzy i znane brandy, jak i aplikacje mobilne czy kampanie zintegrowane. Są bardzo ambitni, co zawsze cenimy u kreatywnych - mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny w Deloitte Digital, z którym nowy zespół będzie pracował na co dzień w warszawskim oddziale agencji.

Deloitte Digital daje możliwości pracy w nowoczesnym środowisku pod okiem prawdziwych ekspertówkomentuje Antoni Kamiński. Jest to zmiana, którą traktujemy jako szansę na dalszy rozwój poprzez udział w innowacyjnych projektach - dodaje Adam Sierociński.




Antoni Kamiński, art director, pracuje w branży agencyjnej od 11 lat. Karierę rozpoczął w 2005 r. w agencji Cytryna, później pracował w agencjach: Communication Unlimited i Kropka Bordo, a od 2013 r. w Leo Burnett. Współpracował m.in. z klientami takimi jak: Jeep, Fiat, Philip Morris, Bacardi, Grolsch, Budweiser, Multi-Med, Ferrero, Unicef, Statoil oraz CNN (praca dla tej stacji została wyróżniona w konkursie Złote Orły). Jest absolwentem warszawskiej ASP (kierunek: Architektura Wnętrz) oraz The Florence Institute Of Design International (Graphic Design).

Adam Sierociński, copywriter, karierę rozpoczynał w agencji Scholtz & Friends w 2010 r. W kolejnych latach pracował w agencjach IQ Marketing, Paralotna i Havas Worldwide, a w 2014 r. dołączył do Leo Burnett, gdzie wraz z Antonim Kamińskim stworzyli team kreatywny. Sierociński pracował dla takich firm i marek jak: Tchibo, Sony, Unilever, Kraft, Absolut, Skoda, Fundacja Synapsis, Żubr, Zelmer czy Kia. Za wiele spośród swoich prac honorowany był branżowymi nagrodami – m.in. Kreaturami za kampanię dla Fundacji Synapsis i Fundacji Itaka, Golden Drum za „The 3 % Conference” czy Silver Effie za kampanię marki Jacobs. Jest absolwentem SWPS w Warszawie (kierunek: Psychologia Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Mistrzów Reklamy (Copywriting).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Adam_i_ANtek_DD.jpg

grafika | 15,7 MB

Pobierz

Up Up Hippo - eko-gra na telefon i butelkę

Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.