Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

Opublikowany

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.


Prowadzona kampania wspiera launch dwóch nowych smaków Mirindy: brzoskwiniowego oraz gruszkowego i ma na celu zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki. Aktywacja ma jednocześnie przybliżyć konsumentom nowe pozycjonowanie oraz odświeżoną identyfikację wizualną Mirindy.

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków. Ten smak, który zdobędzie więcej głosów, zostanie od sierpnia wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy, Cybermarian i Aga Grzelak, stworzą filmy, w których wspólnie przeprowadzą testy na nowych smakach Mirindy, zachęcając do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej http://mirinda.pl. W ramach kampanii prowadzone są działania w social media, m.in. na profilu marki Mirinda na Facebooku, jak również na Instagramie i Snapchacie. Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną i kinową, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełniają ją działania w punktach sprzedaży.

Deloitte Digital przygotowała również nową stronę marki pod adresem http://mirinda.pl i uruchomiła na niej system do głosowania. Na stronie prezentowane będą sylwetki influencerów biorących udział w akcji i przeprowadzane przez nich testy nowych smaków napoju.


Stworzenie stron internetowych na potrzeby aktywacji jest jednym z pierwszych działań dla PepsiCo po wygranym w marcu przez agencję przetargu na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z jej portfolio, w tym dla Mirindy. W ramach tej współpracy Deloitte Digital CE zajmuje się m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE - wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy PepsiCo, od 2001 roku.)

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

MIRINDA_kartka.jpg

grafika | 93,6 KB

Pobierz

Nowy Brand Journal Deloitte Digital

Wraz z Prowly uruchomiliśmy nowe biuro prasowe, a w nim brand journal: innowacyjne miejsce komunikacji marki zarówno z dziennikarzami, liderami opinii, jak i z klientami, aktualnymi oraz przyszłymi pracownikami czy też osobami szukającymi informacji na temat Deloitte Digital.