Nowy Brand Journal Deloitte Digital

Nowy Brand Journal Deloitte Digital

Opublikowany

Wraz z Prowly uruchomiliśmy nowe biuro prasowe, a w nim brand journal: innowacyjne miejsce komunikacji marki zarówno z dziennikarzami, liderami opinii, jak i z klientami, aktualnymi oraz przyszłymi pracownikami czy też osobami szukającymi informacji na temat Deloitte Digital.

Na co dzień staramy się rozpowszechniać informacje o tym, kim jesteśmy i co robimy, a także komunikować się jak najszerzej zarówno offline, jak i w całej digitalowej galaktyce – mówi Magda Gronert, PR Manager Deloitte Digital – Natomiast brand journal Prowly pozwoli nam zintegrować tworzone i publikowane treści w biurze prasowym, mediach społecznościowych, na blogu oraz w kanałach video w jednym miejscu.

Dzisiejsza komunikacja, choć oparta na tych samych zasadach, ma do dyspozycji zupełnie nowe narzędzia. Nowoczesne biura prasowe potrafią wykorzystywać takie trendy jak brand journalism czy custom publishing, dzięki czemu jeszcze efektywniej – i efektowniej – docierają do odbiorcy końcowego. Jesteśmy dumni, że zespół Deloitte Digital do takich działań wybrał brand journal na Prowly – dodaje Joanna Drabent, CEO & co-founder Prowly.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

DD_373x373.jpg

grafika | 123 KB

Pobierz

Polskie firmy obawiają się transformacji cyfrowej, ale rozumieją, że nie ma od niej odwrotu

Cyfryzacja biznesu przestała być sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej, a stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku. Digitalizacja jest postrzegana na rynku jako rewolucja, która wpływa na wszystkie sektory gospodarki. Obecnie jednak tylko 41% polskich firm ma opracowany strategiczny plan biznesowy i inwestycyjny transformacji cyfrowej. Jeszcze mniej, bo tylko 36 proc. posiada jasno określony plan operacyjny, a do wdrażania i monitorowania jego etapów gotowych jest zaledwie 29 proc. organizacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przed Deloitte Digital, decydując się na przeprowadzenie transformacji cyfrowej, polskie firmy zbyt często liczą na natychmiastowe korzyści finansowe, podczas gdy nie mniej ważną kwestią jest budowanie pogłębionych relacji z klientami, które mają szansę zapewnić firmie sukces i przychody w długiej perspektywie.