Deloitte Digital wspiera polskie i środkowoeuropejskie firmy w budowaniu ich relacji z klientami Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

Deloitte Digital wspiera polskie i środkowoeuropejskie firmy w budowaniu ich relacji z klientami Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

Opublikowany

W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i cyfrowej obsługa klienta stała się jednym z wiodących obszarów, na której skupiają się firmy na całym świecie. Rozwiązania Salesforce.com to obecnie najlepsze dostępne na rynku narzędzia do budowania „customer experience”. Salesforce.com współpracuje z Deloitte Digital już w ponad 30 krajach świata. Teraz z efektów tej współpracy mogą skorzystać również firmy w Polsce i Europie Środkowej.

Salesforce.com jest światowym liderem w oferowaniu narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), które pomagają firmom na całym świecie pozyskiwać nowych klientów, obsługiwać ich na najwyższym poziomie i przechowywać wszystkie posiadane o nich informacje w jednym miejscu. Salesforce.com jest jednocześnie pierwszą na świecie platformą, która od początku swojej działalności oferuje wszystkie swoje rozwiązania wyłącznie w chmurze.

Deloitte Digital ma status Globalnego Partnera Strategicznego Salesforce.com w ponad 30 krajach świata. Zespół, który powstał w polskim oddziale firmy będzie wspierał klientów w Polsce i innych krajach Europy Środkowej. Firmy w naszym regionie rozwijają się bardzo szybko i w związku z tym chcą oferować swoim klientom najwyższą jakość nie tylko produktów i usług, ale przede wszystkim wzajemnych relacji. Coraz częściej dostrzegają potrzebę wsparcia swojego wzrostu najlepszymi dostępnymi na rynku narzędziami do wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, budowania współpracy z partnerami oraz komunikacji. Eksperci Deloitte Digital wzbogacają ofertę Salesforce.com głęboką wiedzą sektorową i doświadczeniem z niemal tysiąca przeprowadzonych wdrożeń u klientów na całym świecie – wyjaśnia Jan Michalski, Partner Deloitte, Lider zespołu Salesforce, który posiada ponad dziesięć lat międzynarodowego doświadczenia w obszarze transformacji cyfrowej, w tym w szczególności w zakresie CRM, mobile, wsparcia sprzedaży, obsługi klienta i marketingu.



Zespół Salesforce powstał w ramach Deloitte Digital, który łączy zalety firmy doradczej z kompetencjami marketingowymi i agencji kreatywnej. Od teraz 30-osobowa grupa ekspertów w Warszawie i Pradze, złożona z wykwalifikowanych i certyfikowanych konsultantów, doradza klientom również w obszarze CRM, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań opartych o nowoczesne technologie.  

Współpraca Deloitte Digital i Salesforce.com w Polsce nie ogranicza się jedynie do samych wdrożeń platform technologicznych, ale swoim zasięgiem obejmuje również wsparcie w zrozumieniu potrzeb klienta i dostarczaniu mu obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki temu firmy nie tylko mogą utrzymać relacje ze swoimi klientami, ale również dalej je rozwijać. Deloitte Digital oraz Salesforce proponują rozwiązania dostosowane do potrzeb konkretnych branż, w tym sektora bankowego, ubezpieczeniowego, produkcyjnego, dóbr konsumpcyjnych i medycznego.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

680x700.jpg

grafika | 92,5 KB

Pobierz
756x511.png

grafika | 100 KB

Pobierz

„Więcej niż agencja” – wyróżnienie dla Deloitte Digital od redakcji Media & Marketing Polska

Redakcja Media & Marketing Polska po raz siódmy opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". W tegorocznej edycji Deloitte Digital uhonorowano wyróżnieniem „Więcej niż agencja” – jak czytamy w uzasadnieniu decyzji: za odwagę do zmiany, która nie dla wszystkich mogła okazać się oczywista.