„Więcej niż agencja” – wyróżnienie dla Deloitte Digital od redakcji Media & Marketing Polska

„Więcej niż agencja” – wyróżnienie dla Deloitte Digital od redakcji Media & Marketing Polska

Opublikowany

Redakcja Media & Marketing Polska po raz siódmy opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". W tegorocznej edycji Deloitte Digital uhonorowano wyróżnieniem „Więcej niż agencja” – jak czytamy w uzasadnieniu decyzji: za odwagę do zmiany, która nie dla wszystkich mogła okazać się oczywista.

Więcej niż agencja” to wyróżnienie za unikatowy format konsultingowej agencji digitalowej, jaką stała się w październiku 2015 agencja Digital One, dołączając do międzynarodowej grupy Deloitte Digital. Powołana w ten sposób do życia Deloitte Digital CE zyskała kompetencje strategiczne i doradcze, a w bliskiej przyszłości ma stać się hubem dla Europy Środkowej w zakresie strategii, kreacji i technologii – 100% digital.

Magazyn Media & Marketing Polska już po raz kolejny wyróżnił agencję w wyniku corocznego badania do Raportu Specjalnego. Agencja ma na swoim koncie wyróżnienie za wyniki finansowe (2015), a także tytuł edukatora branżowego dla Olgierda Cygana, partnera zarządzającego Deloitte Digital CE (2014) – za sukces międzynarodowej branżowej imprezy Filmteractive, odbywającej się od 6 lat w Łodzi.



To dla nas bardzo ważne wyróżnienie – mówi Olgierd Cygan, partner zarządzający Deloitte Digital CEOznacza, że nasza decyzja nie tylko została zauważona jako zmiana na polskim rynku agencyjnym, ale wskazuje nową perspektywę jego rozwoju w regionie. To oczywiście wiąże się z wyzwaniami i oczekiwaniami, którym musimy sprostać. Nasz zespół – który dynamicznie się rozwija – jest na nie gotowy, dlatego wierzę, że w kolejnym Raporcie nasze sukcesy zostaną również docenione przez Redakcję.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

mmp_wyroznienie_20160623.png

grafika | 881 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

temu

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

temu

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.
Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

temu

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

temu

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.

uselab team joins Deloitte Digital

Deloitte Digital strengthens its expertise in the area of Experience Strategy & Design: the team at uselab – a pioneer and leader of User Experience and Customer Experience design on the Polish market and one of the most experienced strategy and design companies in the region – has joined Deloitte Digital. The combination of the scale and global insights of the Deloitte Digital network with the expertise and innovativeness of uselab will make it possible to offer comprehensive Experience Strategy & Design solutions to clients. New services will be offered in Central Europe under the Deloitte Digital CE brand.