Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

Opublikowany

6 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Oszczędnościowe przygotowana przez Deloitte Digital. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.

Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały cztery spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski, a zrealizował je dom produkcyjny Papaya. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny. 



W kampanii zwracamy uwagę na odpowiedzialne zarządzanie finansami domowymi. Prezentujemy podstawową funkcję konta oszczędnościowego, czyli po prostu oszczędzanie. Atrakcyjna oferta z oprocentowaniem 2,8% i łatwa obsługa konta przez aplikację mobilną będą do tego zachęcać - mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Marketingu Getin Noble Banku.

Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami. 

 


Getin Bank jest marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank S.A., jednej z najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

GetinBank_KontoOszczednosciowe.jpg

grafika | 44,6 KB

Pobierz

Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.