Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Opublikowany

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii wakacyjnej prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.

Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Konsumenci mogą w czasie trwania akcji brać udział w „ślepych testach”, podczas których  porównują smak dwóch najpopularniejszych na świecie napojów typu cola.



W kampanii digital pokazywane są m.in. wyniki Wyzwania Smaku Pepsi w formie reportaży z dwójką prowadzących „ambasadorów-reporterów” – Zuzą Kołodziejczyk (modelka, zwyciężczyni programu Top Model) i Poszukiwaczem, czyli Adamem Knowshow (vloger).
Realizacja projektu polega m.in. na badaniu różnych grup konsumenckich preferujących smak Pepsi, w nietypowej „segmentacji” np. osoby z tatuażami, rycerze, działkowcy, strażacy, rowerzyści, kempingowcy, sprzedawcy pamiątek, programiści etc. Wyniki z poszczególnych grup komunikowane są za pomocą zdjęć oraz wideo-reportaży, które można oglądać na kanałach ambasadorów akcji (Zuzy i Poszukiwacza) oraz Pepsi (Facebook, strona www, Instagram, YouTube).



Akcji „Wyzwanie Smaku” towarzyszy kampania 360 stopni, obejmująca m.in. telewizję, digital (w tym kampania display), outdoor, POS. Jej główne hasło brzmi: „Wybór jest chwilą. Zasmakuj go”. W przygotowaniu działań uczestniczyły agencje BBDO Warszawa, Ewesa i Deloitte Digital, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Deloitte Digital brała udział (wraz z innymi agencjami) w tworzeniu koncepcji Wyzwania Smaku Pepsi 2016, odpowiada za całość działań w obszarze digital (m.in. kampania display, kreacje, „produkcja” reportaży) oraz koordynację wszystkich kanałów komunikacyjnych wykorzystywanych w czasie trwania akcji.  Całość działań zaplanowana jest do końca października br.



Więcej na: wyzwaniesmakupepsi.pl

Deloitte Digital współpracuje (do października 2015 r. jako Digital One) z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy PepsiCo, od 2001 roku. Agencja obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Pepsi i Mirinda.




Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

temu

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.
Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.
Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!

temu

Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.
„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.

Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

Deloitte Digital przeprojektowała stronę internetową www.filozofiamazdy.pl. Stanowi ona element nowej strategii komunikacji marki. Celem zrealizowanych działań było stworzenie witryny przyjaznej użytkownikom oraz nadanie jej ducha Filozofii Mazdy.