Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

Opublikowany

Deloitte Digital przeprojektowała stronę internetową www.filozofiamazdy.pl. Stanowi ona element nowej strategii komunikacji marki. Celem zrealizowanych działań było stworzenie witryny przyjaznej użytkownikom oraz nadanie jej ducha Filozofii Mazdy.

Agencja współpracuje z Mazdą w Polsce w obszarze komunikacji w kanałach społecznościowych. W związku z wprowadzaną właśnie nową strategią komunikacyjną, Deloitte Digital rozszerzyła współpracę z marką o redesign strony filozofiamazdy.pl.



„Filozofia Mazdy” (filozofiamazdy.pl) wpisuje się w nową strategię marki, której głównym przesłaniem jest czerpanie radości z życia, wyrwanie się ze schematów i bycie sobą w każdej sytuacji. Nowa idea marki podkreśla stan, w którym najważniejsze jest to, co aktualnie przeżywane, czyli mindfulness. Głównym hasłem na stronie, a jednocześnie hasłem kampanii zostało „TU I TERAZ”, które rozwijane jest w oparciu o chwile i emocje: Niezależność. TU I TERAZ, Wolność. TU I TERAZ, Pasja. TU I TERAZ, Żyjesz. TU I TERAZ.
 „Filozofia Mazdy” (filozofiamazdy.pl) przybliża swoim odbiorcom ideę, która od lat przyświeca konstruowaniu kolejnych modeli, a także związaną z nimi historię. Istotna jest tu estetyka, zarówno objawiająca się w linii samochodów, jak i samej strony.




Deloitte Digital współpracuje z Mazda Polska od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w social mediach i części digitalu.

Więcej na:
filozofiamazdy.pl
facebook.com/MazdaPoland
instagram.com/mazdapolska





Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Mazda_03.jpg

grafika | 597 KB

Pobierz
Mazda_04.png

grafika | 3,71 MB

Pobierz
Mazda_02.jpg

grafika | 328 KB

Pobierz
Mazda_01.jpg

grafika | 438 KB

Pobierz
Mazda_FM.PNG

grafika | 440 KB

Pobierz

Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości

Wirtualna rzeczywistość nabiera coraz większego znaczenia w biznesie, inwestują w nią najwięksi gracze na rynku. Potencjał VR wykorzystują firmy takie jak Google, Microsoft czy Sony, które konsekwentnie rozwijają tę technologię i znajdują kolejne zastosowania dla produkowanych sprzętów. Otwartymi pozostają pytania, czy po czasie eksperymentów i edukacji wśród użytkowników i marek, VR dotrze do szerszego grona odbiorców? Jakie są prognozy na następne lata? Eksperci Deloitte Digital przewidują, że nachodzący rok będzie przełomowy i wyznaczy dalsze trendy rozwoju wirtualnej rzeczywistości.