Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie
Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – nową, wielofunkcyjną platformę ekosystemu cyfrowego. Platforma umożliwia zintegrowanie rozwiązań w różnorodnych obszarach biznesu, takich jak CRM, przetwarzanie w chmurze czy marketing cyfrowy i wielokanałowość. DigitalMix to efekt współpracy wiodących dostawców technologii, w tym Salesforce i Adobe.
Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku
10 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, przygotowana przez Deloitte Digital, promująca Konto Oszczędnościowe. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz digital. Jej bohaterem jest najbogatszy człowiek świata – ojciec – którego dostatek to dużo więcej niż dobra materialne.
Agencja Deloitte Digital dla marki Star Chips
Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.  
Deloitte Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej
Firma doradcza Deloitte została Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Współpraca z PZPN jest kolejnym dowodem na sukcesy Deloitte w obszarze doradztwa dla branży sportowej.
„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.
Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta
Polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Jeszcze przed Świętami zorganizował konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób!
Chwytaj niezapomniane zimowe momenty razem z Pepsi!
Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.
Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi
Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.
1
2