Zderzenie technologii i marketingu na konferencjach „Filmteractive” oraz „UX Poland”

temu

Deloitte Digital partnerem strategicznym obu wydarzeń
Kolejne pokolenie absolwentów User Experience Design zasiliło rynek pracy

temu

Deloitte Digital partnerem studiów UX na Uniwersytecie SWPS
Początek roku szkolnego to dobry czas na... nowe meble

temu

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Black Red White
Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

temu

Ruszyła nowa odsłona popularnej kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom”
Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

temu

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.
Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

temu

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

temu

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Deloitte Digital dla marki Łomża

temu

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

temu

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.
Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki

temu

Van Pur - największa na polskim rynku, niezależna spółka piwowarska – zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę graficzną - Studio Wilk.
Zderzenie technologii i marketingu na konferencjach „Filmteractive” oraz „UX Poland”

temu

Deloitte Digital partnerem strategicznym obu wydarzeń
Kolejne pokolenie absolwentów User Experience Design zasiliło rynek pracy

temu

Deloitte Digital partnerem studiów UX na Uniwersytecie SWPS
Początek roku szkolnego to dobry czas na... nowe meble

temu

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Black Red White
Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

temu

Ruszyła nowa odsłona popularnej kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom”
Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaków” Mirinda

temu

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaków”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.
Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda z udziałem influencerki Agi Grzelak

temu

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.
Dwie kampanie Deloitte Digital dla Black Red White

temu

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Deloitte Digital dla marki Łomża

temu

Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą.” jest pierwszym efektem współpracy.
Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

temu

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia organizowanego przez Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem konferencji jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na wydarzenie.
1
2
3
4