Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

temu

Deloitte Digital przeprojektowała stronę internetową www.filozofiamazdy.pl. Stanowi ona element nowej strategii komunikacji marki. Celem zrealizowanych działań było stworzenie witryny przyjaznej użytkownikom oraz nadanie jej ducha Filozofii Mazdy.
Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii wakacyjnej prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.
Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

temu

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.
Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

temu

6 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Oszczędnościowe przygotowana przez Deloitte Digital. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.
Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut 

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

temu

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.
Up Up Hippo - eko-gra na telefon i butelkę

temu

Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.
”Digital Galaxy” – agencja Deloitte Digital tworzy grę na smartwatche

temu

Rozwój rynku wearables jest obecnie jednym z najdynamiczniejszych zjawisk technologicznych w Stanach Zjednoczonych, a od niedawna także i w Polsce. Zgodnie z tym trendem Deloitte Digital oferuje swoim klientom coraz więcej aplikacji i rozwiązań z zastosowaniem na inteligentne urządzenia tego typu. Agencja ma w przygotowaniu m.in. projekty na Oculus czy Samsung Gear, a swoją premierę miała w ostatnich dniach gra na smartwatche „Digital Galaxy”.
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

temu

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.
Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

temu

Deloitte Digital przeprojektowała stronę internetową www.filozofiamazdy.pl. Stanowi ona element nowej strategii komunikacji marki. Celem zrealizowanych działań było stworzenie witryny przyjaznej użytkownikom oraz nadanie jej ducha Filozofii Mazdy.
Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

temu

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii wakacyjnej prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.
Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

temu

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.
Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

temu

6 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Oszczędnościowe przygotowana przez Deloitte Digital. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.
Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut 

temu

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

temu

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.
Up Up Hippo - eko-gra na telefon i butelkę

temu

Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.
”Digital Galaxy” – agencja Deloitte Digital tworzy grę na smartwatche

temu

Rozwój rynku wearables jest obecnie jednym z najdynamiczniejszych zjawisk technologicznych w Stanach Zjednoczonych, a od niedawna także i w Polsce. Zgodnie z tym trendem Deloitte Digital oferuje swoim klientom coraz więcej aplikacji i rozwiązań z zastosowaniem na inteligentne urządzenia tego typu. Agencja ma w przygotowaniu m.in. projekty na Oculus czy Samsung Gear, a swoją premierę miała w ostatnich dniach gra na smartwatche „Digital Galaxy”.
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

temu

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
1
2
3
4