Deloitte Digital: marketing automation czyli najwyższy czas na indywidualne relacje z konsumentem

temu

Agencja buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem
Bartosz Włodarczyk Art Directorem w Deloitte Digital

temu

Do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji dołączył Bartosz Włodarczyk. W Deloitte Digital, gdzie objął stanowisko Art Directora, odpowiada za projekty kluczowych klientów agencji.
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia komptencje w zakresie projektowania usług (Service Design)
Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.
Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

temu

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.
Deloitte Digital wzmacnia dział Experience Design

temu

Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jako elementu transformacji cyfrowej. 
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

temu

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

temu

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative. Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.
Nowy team kreatywny w Deloitte Digital

temu

Do agencji dołączyli Ewa Juszczuk oraz Marcin Rychlik
Deloitte Digital: marketing automation czyli najwyższy czas na indywidualne relacje z konsumentem

temu

Agencja buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem
Bartosz Włodarczyk Art Directorem w Deloitte Digital

temu

Do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji dołączył Bartosz Włodarczyk. W Deloitte Digital, gdzie objął stanowisko Art Directora, odpowiada za projekty kluczowych klientów agencji.
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia komptencje w zakresie projektowania usług (Service Design)
Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.
Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

temu

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.
Deloitte Digital wzmacnia dział Experience Design

temu

Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jako elementu transformacji cyfrowej. 
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki części agencyjnej Deloitte Digital

temu

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

temu

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative. Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.
1
2