Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

temu

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative. Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.
Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

temu

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

temu

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

temu

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.
Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

temu

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Bartosz Piński i Natalia Stańczuk. Wspólnie tworzą warszawski dział strategii w zespole Michała Owczarka, Strategy + Creative Director.
Zespół uselab dołącza do Deloitte Digital

temu

Deloitte Digital wzmacnia kompetencje w obszarze Experience Strategy & Design: do Deloitte Digital dołączył zespół uselab, pioniera i lidera kategorii usług z zakresu User Experience i Customer Experience na polskim rynku i jednej z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie. Dzięki połączeniu skali i doświadczeń globalnej sieci Deloitte Digital ze specjalistyczną wiedzą i innowacyjnym podejściem uselab możliwe będzie zaproponowanie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design, jako część oferty w zakresie transformacji cyfrowej. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

temu

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative. Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.
Werner Puchert - z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie

temu

Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

temu

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

temu

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.
Deloitte Digital wzmacnia dział strategii

temu

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Bartosz Piński i Natalia Stańczuk. Wspólnie tworzą warszawski dział strategii w zespole Michała Owczarka, Strategy + Creative Director.
1
2