Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

temu

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

temu

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

temu

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.
Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

temu

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
„Więcej niż agencja” – wyróżnienie dla Deloitte Digital od redakcji Media & Marketing Polska

temu

Redakcja Media & Marketing Polska po raz siódmy opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". W tegorocznej edycji Deloitte Digital uhonorowano wyróżnieniem „Więcej niż agencja” – jak czytamy w uzasadnieniu decyzji: za odwagę do zmiany, która nie dla wszystkich mogła okazać się oczywista.
Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

temu

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze

temu

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.
Kreatura 2017 - trzy wyróżnienia dla Deloitte Digital

temu

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Kreatura agencja Deloitte Digital zdobyła, aż 3 wyróżnienia. Docenione zostały projekty: #MerryXma5 dla Mazda Polska w kategorii Digital – Serwis/aktywacja na WWW, Smaksplozja zrealizowana dla Mirinda Polska w kategorii Digital –
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM

temu

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. 
Deloitte uznana światowym liderem zarządzania relacjami z klientami oraz projektowania i wdrażania ich doświadczeń

temu

Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation). Zdaniem analityków Gartner’a, Deloitte Digital wypadła najlepiej pod względem kompletności wizji CRM i CX.
Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

temu

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
„Więcej niż agencja” – wyróżnienie dla Deloitte Digital od redakcji Media & Marketing Polska

temu

Redakcja Media & Marketing Polska po raz siódmy opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". W tegorocznej edycji Deloitte Digital uhonorowano wyróżnieniem „Więcej niż agencja” – jak czytamy w uzasadnieniu decyzji: za odwagę do zmiany, która nie dla wszystkich mogła okazać się oczywista.
Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

temu

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.