Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości

temu

Wirtualna rzeczywistość nabiera coraz większego znaczenia w biznesie, inwestują w nią najwięksi gracze na rynku. Potencjał VR wykorzystują firmy takie jak Google, Microsoft czy Sony, które konsekwentnie rozwijają tę technologię i znajdują kolejne zastosowania dla produkowanych sprzętów. Otwartymi pozostają pytania, czy po czasie eksperymentów i edukacji wśród użytkowników i marek, VR dotrze do szerszego grona odbiorców? Jakie są prognozy na następne lata? Eksperci Deloitte Digital przewidują, że nachodzący rok będzie przełomowy i wyznaczy dalsze trendy rozwoju wirtualnej rzeczywistości.
Deloitte Digital wspiera polskie i środkowoeuropejskie firmy w budowaniu ich relacji z klientami Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

temu

W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i cyfrowej obsługa klienta stała się jednym z wiodących obszarów, na której skupiają się firmy na całym świecie. Rozwiązania Salesforce.com to obecnie najlepsze dostępne na rynku narzędzia do budowania „customer experience”. Salesforce.com współpracuje z Deloitte Digital już w ponad 30 krajach świata. Teraz z efektów tej współpracy mogą skorzystać również firmy w Polsce i Europie Środkowej.
Polskie firmy obawiają się transformacji cyfrowej, ale rozumieją, że nie ma od niej odwrotu

temu

Cyfryzacja biznesu przestała być sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej, a stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku. Digitalizacja jest postrzegana na rynku jako rewolucja, która wpływa na wszystkie sektory gospodarki. Obecnie jednak tylko 41% polskich firm ma opracowany strategiczny plan biznesowy i inwestycyjny transformacji cyfrowej. Jeszcze mniej, bo tylko 36 proc. posiada jasno określony plan operacyjny, a do wdrażania i monitorowania jego etapów gotowych jest zaledwie 29 proc. organizacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przed Deloitte Digital, decydując się na przeprowadzenie transformacji cyfrowej, polskie firmy zbyt często liczą na natychmiastowe korzyści finansowe, podczas gdy nie mniej ważną kwestią jest budowanie pogłębionych relacji z klientami, które mają szansę zapewnić firmie sukces i przychody w długiej perspektywie.
Nowy Brand Journal Deloitte Digital

temu

Wraz z Prowly uruchomiliśmy nowe biuro prasowe, a w nim brand journal: innowacyjne miejsce komunikacji marki zarówno z dziennikarzami, liderami opinii, jak i z klientami, aktualnymi oraz przyszłymi pracownikami czy też osobami szukającymi informacji na temat Deloitte Digital.
Podczas zakupów bożonarodzeniowych sprzedawcy powinni walczyć o klienta we wszystkich kanałach sprzedaży

temu

Kupować prezenty w zatłoczonych centrach handlowych czy w wygodnym fotelu? Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci, którzy wzięli udział w badaniu firmy doradczej Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych, a ponad jedna trzecia respondentów nie planuje w ogóle ich kupować w sklepach tradycyjnych. Już co dziesiąty badany deklaruje, że transakcji dokona również za pośrednictwem smartfona lub tabletu. Podczas zakupów e-commerce szukamy przede wszystkim sprzętu elektronicznego, gier oraz filmów. W sklepach tradycyjnych wciąż jednak wolimy kupować kosmetyki i perfumy.
Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości

temu

Wirtualna rzeczywistość nabiera coraz większego znaczenia w biznesie, inwestują w nią najwięksi gracze na rynku. Potencjał VR wykorzystują firmy takie jak Google, Microsoft czy Sony, które konsekwentnie rozwijają tę technologię i znajdują kolejne zastosowania dla produkowanych sprzętów. Otwartymi pozostają pytania, czy po czasie eksperymentów i edukacji wśród użytkowników i marek, VR dotrze do szerszego grona odbiorców? Jakie są prognozy na następne lata? Eksperci Deloitte Digital przewidują, że nachodzący rok będzie przełomowy i wyznaczy dalsze trendy rozwoju wirtualnej rzeczywistości.
Deloitte Digital wspiera polskie i środkowoeuropejskie firmy w budowaniu ich relacji z klientami Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

temu

W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i cyfrowej obsługa klienta stała się jednym z wiodących obszarów, na której skupiają się firmy na całym świecie. Rozwiązania Salesforce.com to obecnie najlepsze dostępne na rynku narzędzia do budowania „customer experience”. Salesforce.com współpracuje z Deloitte Digital już w ponad 30 krajach świata. Teraz z efektów tej współpracy mogą skorzystać również firmy w Polsce i Europie Środkowej.
Polskie firmy obawiają się transformacji cyfrowej, ale rozumieją, że nie ma od niej odwrotu

temu

Cyfryzacja biznesu przestała być sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej, a stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku. Digitalizacja jest postrzegana na rynku jako rewolucja, która wpływa na wszystkie sektory gospodarki. Obecnie jednak tylko 41% polskich firm ma opracowany strategiczny plan biznesowy i inwestycyjny transformacji cyfrowej. Jeszcze mniej, bo tylko 36 proc. posiada jasno określony plan operacyjny, a do wdrażania i monitorowania jego etapów gotowych jest zaledwie 29 proc. organizacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przed Deloitte Digital, decydując się na przeprowadzenie transformacji cyfrowej, polskie firmy zbyt często liczą na natychmiastowe korzyści finansowe, podczas gdy nie mniej ważną kwestią jest budowanie pogłębionych relacji z klientami, które mają szansę zapewnić firmie sukces i przychody w długiej perspektywie.
Nowy Brand Journal Deloitte Digital

temu

Wraz z Prowly uruchomiliśmy nowe biuro prasowe, a w nim brand journal: innowacyjne miejsce komunikacji marki zarówno z dziennikarzami, liderami opinii, jak i z klientami, aktualnymi oraz przyszłymi pracownikami czy też osobami szukającymi informacji na temat Deloitte Digital.
1
2